9/11 wtc

Kommit hem från skolan, slutade tidigt den dagen, chillade i soffan och käkade mellanmål medan jag zappade runt. Resten av dagen vart det IRC och TV igång som gällde, skippade innebandyträningen.

Halvt-OT: Tråkigt att idioter måste kläcka ur sig idiotiska, nästan förnedrande, kommentarer.... fördelen med det hela är ju att man vet vilka som är mindre begåvade i och med det iallafall.

Vill minnas att jag satt i skolan och hade lektion den dagen, men jag var knappt torr bakom öronen då och har mycket dåligt minne emellan åt.

Vill minnas att jag satt i skolan och hade lektion den dagen, men jag var knappt torr bakom öronen då och har mycket dåligt minne emellan åt.

Ack soo, en ung gazell som orädd vandrat in i jaktmarkerna :hihi

Skulle sätta en engelsman i arbete på en verkstad, blev inte mycket gjort den dagen.

Renkött och ni andra i den falangen. En avgörande skillnad i detta fall var att hundratals människor dog framför ens ögon där och då. Man ser folk hoppa från 3-400m live. Lite skillnad mot att läsa om dödstal på internet eller i en tidning.

Jag jobbade så såg det inte live.

Nyhetsändningarna som körde samma loopar om och om igen hade klippt bort alla hoppande människor.

Har faktiskt fortfarande inte sett några hoppande människor (förutom den berömda bilden).

Orädd? Nä, bara korkad emellanåt :tummenupp haha

Korkad är bra :tummenupp

Last edited:
9/11

...satt i bilen på E4´n på väg till stockholm för övernattning hos kusin.
Morgonen efter flög blivande hustrun och jag till Sicilien - det var lite spänt på Arlanda om man säger......även så på flygplatsen på Sicilien.

Låg på rehab efter olycka och var skitfin på ketogan, tiparol och grejor. Tidsuppfattningen från den tiden är väl inte på topp, men jag minns att jag hoppade upp på mina kryckor till fika eller mat och proklamerade högtravande att; "...världen blir sig nog inte riktigt lik på ett tag. Nu flyger de plan rakt in i mammons tempel".:kryckor De verkade inte tro riktigt på mig eller förstå allvaret i det som hänt, möligen tog de det som yrande vilket inte var helt ovanligt utifrån det skick jag var i.

Å andra sidan var det väl inte den mest tillräkneliga skaran heller mtp var man befann sig. Såg nog klippen 200 gånger den natten då jag ändå inte kunde sova något vidare.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage