80-tals tråden.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nu får ni yngre förmågor ha överseende. Ni kommer med tiden också att bygga upp en nostalgisk minnesbank att söka tröst i när kroppen känns tung och sliten. Jag vänder mig till er som liksom jag varit med ett tag och minns en massa skit från 80-talet.
Vi ska nu ha en liten nostalgiduell tänkte jag. Jag kastar in ett par vedträn i elden till att börja med.

Vem minns inte:

track_c80_1_1184880501.jpg

För att inte tala om:

Itera_plastic_bicycle.jpg

Fyll nu på med all möjlig skit ni minns som man eventuellt glömt bort och nu med en nostalgisk suck minns igen.
Har ni någon anekdot eller annan kuriosa att dela med er av angående föremålen ni länkar till, så känn er fria att lägga ut texten för all del.

Öppet mål:

Bifogat

• c64.jpg
    c64.jpg
    18.3 KB · Visningar: 37
Fy fan...

Kan vi inte bara glömma skiten likt ett ruttet kadaver som man inte vill gräva i igen?

Samantha Fox

Bifogat

• Sam-Fox-The-Best-Of-Top-O-126202.jpg
    Sam-Fox-The-Best-Of-Top-O-126202.jpg
    41.5 KB · Visningar: 62
Apropå kassetter och 80-tal, detta är för mig stor nostalgi:

Ha ha, klockrent :tummenupp Hade helt glömt postens ljudbrev. Precis sånt jag vill uppnå med tråden.

Last edited:
Sån här hade vi minns jag:

Bifogat

• sodastream.jpg
    sodastream.jpg
    168.8 KB · Visningar: 52
En sån hade jag, fast den gula modellen. Ligger nog på vinden nånstans.

800px-Vertibird1.jpg

Brorsans våta dröm 1980, skrinlagd av oroliga föräldrar med hot om avveckling av motocrosskarriären. :gnissla

juma_125_mono_dx.jpg

*/ ?>
Back