Katana org
rakish form and super performance
Vi kanske får till ngt på ons då!![]()
Eller redan i morn, hade ett PM med önskemål från NisseHult. Jobbar nu i natt så jag är på G fram vid lunch. Om inget annat dyker upp förståss! Vi får höras senare.
/U
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi kanske får till ngt på ons då!![]()
Självklart,vad trodde du?
Att R1 var den första hojen på planeten?
Det var på 80-talets början vi kastade både Lonny och Fürsten i bassängen bakom Donken Svea
Sen brassade vi i helvEt på Boge,40-50 hojar i stöten.
Om jag saknar det?
Som fan!!!!!!
Fi fan...börjar undra o inte du å jag kännt varandra i tidernas gryning? Jag å min Bol'd or häckade visserligen i dom väldigt långsamma utkanterna av den ankdamm Fürsten & co simmade i, men dock var vi i samma damm....
Världen är liten.
Ehhh hockey(duckar)... kan kanske bli något nästa onsdag? Om det fortfarande är väder.
/Uffe
Om man hyr av en dvärg
*host* jobbade med att serva er mc åkare med däck *host*
Lovar att försöka ta mig ut nästa onsdag om vädret tillåter - och då hoppas jag att ngr av gammalgalningarna finns ute och inte bara dagens "moralfjollor" till mc folk!!"länge leve ironin"

ha,haaa.. Lonny[VIDEO-URL][/VIDEO-URL]
Kan det möjligen vara Annelie Aronsson ????? collt isåfall kul iallafall o bli omnämnd på denna sida i lite olika saker som hänt o saker som inte borde hänt ha ha. Ett tack till Sandy som visade mig detta, har läst en del och mycke om det som skrivs här e ju sant faktiskt......vilket minne folk har
Ja de va tider de
Då gasa man omkring på den gammla gröna Kawa 750an ,körde bakhjulet
så mycke man orkade
Körde även i ankdammen utanför Mcd , Jag och Fyrstenhoffen haha![]()
![]()
Ja de va tider de
Då gasa man omkring på den gammla gröna Kawa 750an ,körde bakhjulet så mycke man orkade
Den historien har mor och far berättat för mig många gångerkörde igenom för ett mål på Mcd om jag inte är fel informerad?
Det där med bakhjulsåkning från din sida har jag också hört, måste fråga är det sant att du kunde köra på bakhjulet genom alla växlar?
Kan man köra bakhjul så kan man köra på alla växlar. Så det lär han gjort![]()

Bump, ere nån fart på svea nuförtiden?
Nej långt ifrån.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |