Klosse
Gudomlig sporthojare
Låter normalt, när man trummar på dem? 

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De ser identiska ut och har samma modellbeteckning tryckt på sina baksidor. Men ska faktiskt fråga återförsäljaren, som kanske kan vägleda. Återkommer!Kan det vara olika element i basarna?
En släkting som byggde högtalare köpe något märke vars 8" bas fanns i två utföranden, enligt honom en som spelade snärtigare bas och en som spelade djupare bas, det bar bara en bokstav på slutet av artikenumret som skiljde dom åt.
Jag minns det för han beställde fel så klart och försökte sälja på mig den som blev fel.
Han jobbade förövrigt ett tag på det som en gång i tiden var Sinus Högtalarfabrik, fast när han jobbade där tillverkade dom ljuddämpare? (och någon snöskoter? tror jag)
De ser identiska ut och har samma modellbeteckning tryckt på sina baksidor. Men ska faktiskt fråga återförsäljaren, som kanske kan vägleda. Återkommer!
PS. Intressant anekdot om släktingen. Verkar vara svårt att sälja en (1) högtalare. Eller slog du till? DS.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |