Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
M

Tänk vad Valentinas kan svänga med kappan mellan två helger, den ena "fyyyy fan, lägga sig i mästerskapet och försöka köra om hela tiden, skandal, skäms, idiot!"
Nästa helg "fyyyy fan, inte lägga sig i mästerskapet och försöka köra om hela tiden, skandal, skäms, idiot, skandal!"
Ditt andra klarsynta inlägg i denna trådAtt Rossi slänger ur sig anklagelser mot Marquez som endast är subjektiva åsikter, men presenterar dem mer eller mindre som fakta, är lågt. Ja, då tycker jag att det inte var så tokigt för honom att förlora mästerskapet. Man springer inte till pressen och skapar ett jäkla drama såhär. Det har ju bland annat lett till att MM har blivit påhoppad hemma i hans egna hus om jag minns rätt.
Jag finner det även märkligt att Marquez har fått lite påhopp för att han nu minsann inte är så jäkla bra när han numera inte har en oövervinnerlig maskin att köra på, samtidigt som man å andra sidan verkar tro att han är i en helt annan liga och kan köra åttor runt exempelvis Jlo som satte nytt barnrekord i helgen. Att han en gång tappade framhjulet under racet struntar folk i, han körde ändå långsamt med flit. Tydligen.
Och som sagt. MM har fått så mycket skit för sin aggressiva körning. Nu när han inte gör det, så får han så mycket skit för att han borde göra det. Vad fan? Jag tror att folk generellt är alldeles för mycket färgade av att det är Rossi det handlar om.
Men hur som helst så bör Rossi inte springa till pressen och gråta som ett litet barn. Han får väl för fan sluta försöka trycka av folk banan och han får väl för tusan se till att vinna sina race istället för att bli sur på MM för att han inte vann racet så att Rossi kunde bli världsmästare.
Tänk vad Valentinas kan svänga med kappan mellan två helger, den ena "fyyyy fan, lägga sig i mästerskapet och försöka köra om hela tiden, skandal, skäms, idiot!"
Nästa helg "fyyyy fan, inte lägga sig i mästerskapet och försöka köra om hela tiden, skandal, skäms, idiot, skandal!"

.