Mr.PB
pbracing.se
Okej du tänker på Marcus och hans gäng från vedevåg eller?RPM lover skrev:2417033Inte 1000R för hans maskin är paj men resten av gänget var där och körde
var du med o körde då?
Okej du tänker på Marcus och hans gäng från vedevåg eller?RPM lover skrev:2417033Inte 1000R för hans maskin är paj men resten av gänget var där och körde
RPM lover skrev:2417033Inte 1000R för hans maskin är paj men resten av gänget var där och körde
Modifier skrev:2407867Hur blir det med filmklipp på repan ?
/jimpa
Rullefull skrev:Är tyvärr fullständig novis på att lägga upp för allmänn beskådan.
andersson turbo skrev:2417126VAA är den inte lagad ännu
Faan jag har lagat 3 gånger sen vi båda körde ras i göteborg
Jaga på killen lite nu va
Mr.PB skrev:2417085Okej du tänker på Marcus och hans gäng från vedevåg eller?
var du med o körde då?
jaha okej, ja precis var väl det jag trodde de gick ju rätt bra för dej har jag för mejRPM lover skrev:2418016Det är bara Marcus och 1000R som är ifrån Vedevåg resten av oss kommer från Linde...*s*..men det var Marcus, Mr blue och Wassberg jag tänkte på.
Jo jag var med och körde i SB tillsammans med Wassberg.
andersbrink skrev:2417842Ladda upp till ftp://sporthoj:sporthoj@ftp.years2.com/
Tanka hem från http://sporthoj.years2.com/
Hayabusatombo skrev:2428193När diskussionen ändå är uppe,Varför går det inte att reparera en vevaxel till Hayabusa?
Frågan ställs eftersom jag själv har en trasig vev och helst inte slänger tio tusen på en ny vev om jag inte måste.
Nej,men jag har pratat med Ebos i Malmö och dom säger att det inte är några problem att fixa till den.Dock har jag hört flera Hayabusagurus säga att har man kört sönder veven till en busa så är det skrotlådan som gäller för den.Skulle vara intressant att höra varför?andersbrink skrev:2428304Har du hört med motorslipen i Örebro som det har talats om tidigare här på SH?
http://gulasidorna.eniro.se/query?w...rd=motorslip&company_name=&where=%F6rebro&ax=
Hayabusatombo skrev:2428487Nej,men jag har pratat med Ebos i Malmö och dom säger att det inte är några problem att fixa till den.Dock har jag hört flera Hayabusagurus säga att har man kört sönder veven till en busa så är det skrotlådan som gäller för den.Skulle vara intressant att höra varför?
Tanken är att spruta på nytt material och sedan slipa tillbaka den till originalmått.Vad är det som inte håller?Lossnar det påsvetsade materialet eller håller den nya lagerytan inte samma hårdhet som den gamla?andersson turbo skrev:2429117Hojvevar går inte att slipa om då det inte finns underdimensionslager att tillgå
Att spruta på material håller ej för dom höga varvtalen och lasterna som hojvevar får utstå
Svetsning av vevtappar förekommer ju vid strokning men är väldigt dyrt
det är tveksamt om även detta håller för gatåka och lite mer mil än vad dragracingmotorer får utstå
andersbrink skrev:2450544Peter, hur gick det i helgen då?
Boka provkörning under Start2Ride nu
Under helgen arrangerar mot... |
|
Dags för 2024 års Start2Ride
Kommande helg arrangerar mo... |
|
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar
Gran Premi de Catalunya Mot... |
|
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |