Colony
Ny medlem
Pappa och jag ringe LF idag... hade ett regnr på en gixxer 00a då dom skulle ha 8000 helföräkring/halvår och 3600 halv/halvår vilket jag tycker är sjukt bra.. 72kw i papper.står på allas 00:r(Dom kom till swe
med stypta boxar,Byttes ut på garantin.) 00
rna körs idag på fulleffekt!
men iallafall... nu va det tänkt att jag skulle köpa en från utlandet och jag har sett att det finns 72 kw reggade där med... gäller försäkringen på samma sätt om jag tar in en från utlandet tror ni? sen om jag vill ha upp den till fulleffekt 140 hästar.. så kanske försäkringen stiger?
för en gixxer går på 70 000 i svea ca... sen 50 000 i tyskland lite skillnad..
Men jag har uppfattat allt som såhär... är en motorcykel reggad på mindre kw än den egentligen är på när den såldes första gången så gäller den effekten som den reggades på ? stämmer detta...
Nån som är kunnig på sånt här hjälp mig.. jag är helt snurrig /mvh micke
med stypta boxar,Byttes ut på garantin.) 00

men iallafall... nu va det tänkt att jag skulle köpa en från utlandet och jag har sett att det finns 72 kw reggade där med... gäller försäkringen på samma sätt om jag tar in en från utlandet tror ni? sen om jag vill ha upp den till fulleffekt 140 hästar.. så kanske försäkringen stiger?
för en gixxer går på 70 000 i svea ca... sen 50 000 i tyskland lite skillnad..
Men jag har uppfattat allt som såhär... är en motorcykel reggad på mindre kw än den egentligen är på när den såldes första gången så gäller den effekten som den reggades på ? stämmer detta...
Nån som är kunnig på sånt här hjälp mig.. jag är helt snurrig /mvh micke