Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bara för att du inte kan nått själv behöver du inte försöka trycka ner andra genom att påstå att dem ljuger.-Lowrider- skrev:Skulle vilja säga att det är skitsnack. Hastighetsmätaren står ju på knappt hälften och varvräknaren på typ 2 tusenvarv från rödmarkeringen på 6 växeln!
Hur fan gör man då om man vill köra i över 200 med den hojen? Petar i 9:e växeln eller? Tycker det hela verkat skumt,,men det kanske e sant.
Sen låter det och ser ut som du växlar ned en gång istället för att peta i en högre växel.
tack!Brännström skrev:Jag tror på swedie![]()
Varför skulle han sitta och ljuga???
jag antar att han stod på skjutspinnarna och studsade upp hojen??![]()
Swedie skrev:Bara för att du inte kan nått själv behöver du inte försöka trycka ner andra genom att påstå att dem ljuger.
JAVISST! JAG FEJKVÄXLAR A!!! Puckon. Jag möter Hästkraft och Vridpunkten och precis där drar jag upp den på bakhjulet... mätarn låg på runt 210-225km/h, kommer ej ihåg exakt.
och nej.. inte heller nån fet passagerare. Jag stog upp.. och jag använde en grov version av bounce metoden för att köra på bakhjulet. Det finns en hell smock Potatoes MC gubbar som kan backa upp mig för dem har sett det på en flygraka.
-Lowrider- skrev:Jag har aldrig sagt att du ljuger utan säger som många andra att det är svårt att se. Drog bara en egen teori om hastighet och varvräknaren.
Men jag kanske trampade på en öm tå. Ursäkta store moderator och domänägare om jag ifråga sätter dig ,GR eller någon annan höjdare på forumet.
Du skrev själv att många andra sa att du fejkat,så jag får väl också dra mina hypoteser,Sen kan det mycket väl stämma att dom är fel,vilket jag även påpekade i mitt inlägg!![]()
Mjo, du skrev "Skulle vilja säga att det är skitsnack."... klart man reagerar. Du kan ju typ skriva nått trevligare.-Lowrider- skrev:Jag har aldrig sagt att du ljuger utan säger som många andra att det är svårt att se. Drog bara en egen teori om hastighet och varvräknaren.
Men jag kanske trampade på en öm tå. Ursäkta store moderator och domänägare om jag ifråga sätter dig ,GR eller någon annan höjdare på forumet.
Du skrev själv att många andra sa att du fejkat,så jag får väl också dra mina hypoteser,Sen kan det mycket väl stämma att dom är fel,vilket jag även påpekade i mitt inlägg!![]()
Rigge skrev:Skulle säga att det går runt 180-190 vid 7500 varv ungefär.
Rigge skrev:Tycker det ser ut som det är typ 7000 rpm eller nåt... det är iaf inte 2000 varv från rött. Sen så ligger väl 200 typ rakt upp? Nu får nån leta upp en bild på CBR instrument. Jag tror stenhårt på swedie.
Rigge skrev:Tycker det ser ut som det är typ 7000 rpm eller nåt... det är iaf inte 2000 varv från rött. Sen så ligger väl 200 typ rakt upp? Nu får nån leta upp en bild på CBR instrument. Jag tror stenhårt på swedie.
Swedie skrev:Vsundelin.. a! och på en skala hur svårt är det att växla upp till 6an medans man kör på bakhjulet??? nema problema..
Bänkade aldrig hojen. Gissar på runt 125 bakhjulspollar.
jo.. såhär såg hojen ut efter en motorvägsinsident.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |