660-04

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
TTR 125 -05 CBR 600 -02 Er6-n 07
nån som vet när dum kommer?? tror att dom som lelles skulle få blev skickade i fredags? ingen som hört nåt!? *väldigt nyfiken* :confused:

Hmmm har starkt för mig att jag förklarade detta för dig i en annan tråd!:mattias
KTM började tillverka dem v.39 i sin fabrik. Så v.41 kanske de första till Sverige dyker upp (om man har lite tur).

:)

jag e lite senil!! :p hehe.. vad är det för vecka nu?? :confused: pratade med lelles idag och dom sa att det blev defenitivt skickat igår oct att det skulle ta minst 4 dar!! så jävla sugen efter man sett filmen ju!!

Re: :)

Evil_Henke skrev:
jag e lite senil!! :p hehe.. vad är det för vecka nu?? :confused: pratade med lelles idag och dom sa att det blev defenitivt skickat igår oct att det skulle ta minst 4 dar!! så jävla sugen efter man sett filmen ju!!

Vilken film?? Det är v.40 nu.

Va glada om ni får dom i december.. KTM gör bra grejor och har billiga delar (enligt mej) men inte fan kan man lita på när dom kommer...polarn blev lovad sin i slutet av juni...GLÖMMA DET.

D-MAN 660 skrev:
Va glada om ni får dom i december.. KTM gör bra grejor och har billiga delar (enligt mej) men inte fan kan man lita på när dom kommer...polarn blev lovad sin i slutet av juni...GLÖMMA DET.

Har tyvärr oxå märkt detta. Man får helt enkelt ta bågen när den väl kommer ingen idé att ha förhoppningar.

660

Tjena grabbar !

Jag skulle åxå fått min i juni-juli men så blev det ju inte o det hade jag räknat med.
Nu är det faktiskt så att JAG och en lycklig vinnare till får sin imorgon + att det kommer 3 st till i nästa vecka till CLAESSONS MOTOR I BROMÖLLA.
Vad jag vet så är de inte bokade.

Vi hörs !!

sov inte i går heller.....

Ska du trimma ??
Hittar du något måste du meddela mig.
Går o lägger mig nu så att det snart blir morgon !!!!

Mvh Supemote

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...