660-04

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
TTR 125 -05 CBR 600 -02 Er6-n 07
nån som vet när dum kommer?? tror att dom som lelles skulle få blev skickade i fredags? ingen som hört nåt!? *väldigt nyfiken* :confused:

Hmmm har starkt för mig att jag förklarade detta för dig i en annan tråd!:mattias
KTM började tillverka dem v.39 i sin fabrik. Så v.41 kanske de första till Sverige dyker upp (om man har lite tur).

:)

jag e lite senil!! :p hehe.. vad är det för vecka nu?? :confused: pratade med lelles idag och dom sa att det blev defenitivt skickat igår oct att det skulle ta minst 4 dar!! så jävla sugen efter man sett filmen ju!!

Re: :)

Evil_Henke skrev:
jag e lite senil!! :p hehe.. vad är det för vecka nu?? :confused: pratade med lelles idag och dom sa att det blev defenitivt skickat igår oct att det skulle ta minst 4 dar!! så jävla sugen efter man sett filmen ju!!

Vilken film?? Det är v.40 nu.

Va glada om ni får dom i december.. KTM gör bra grejor och har billiga delar (enligt mej) men inte fan kan man lita på när dom kommer...polarn blev lovad sin i slutet av juni...GLÖMMA DET.

D-MAN 660 skrev:
Va glada om ni får dom i december.. KTM gör bra grejor och har billiga delar (enligt mej) men inte fan kan man lita på när dom kommer...polarn blev lovad sin i slutet av juni...GLÖMMA DET.

Har tyvärr oxå märkt detta. Man får helt enkelt ta bågen när den väl kommer ingen idé att ha förhoppningar.

660

Tjena grabbar !

Jag skulle åxå fått min i juni-juli men så blev det ju inte o det hade jag räknat med.
Nu är det faktiskt så att JAG och en lycklig vinnare till får sin imorgon + att det kommer 3 st till i nästa vecka till CLAESSONS MOTOR I BROMÖLLA.
Vad jag vet så är de inte bokade.

Vi hörs !!

sov inte i går heller.....

Ska du trimma ??
Hittar du något måste du meddela mig.
Går o lägger mig nu så att det snart blir morgon !!!!

Mvh Supemote

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back