Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lord Melchet skrev:2254611Det är enklare än så, för om man tittar noga på lampan så står det TAIL, och alltså indikerar den att broms eller baklampan är kaputt, eller ochså möjligen är det fel på lampan i sig, vilket inte är ovanligt i sig.
Kolla om du har bak och bromsljus, och har du det är det fel på själva signallampan och då kan du bara pilla bort den, det finns ju även en varningslampa för låg batterinivå på denna som brukar vara borttagen.
Nja... jag googlade lite, å fann att det var området mellan kulpåsen å röven... det enda som hindrar mannen från att skita sig på pungen.. typ.ducce749 skrev:2254578Tain har jag aldrig hört förut men Taint kan man översätta med fläcka,besudla eller skamfläck men känns inte som att det passar in på en motorcykel direkt.
BlueBull skrev:2254751Nja... jag googlade lite, å fann att det var området mellan kulpåsen å röven... det enda som hindrar mannen från att skita sig på pungen.. typ.![]()
Men du kanske har blitt fläckig å besudlad där... vad vet jag.![]()
Du kke tänker på stain..?
iofs kan ju just det området va besudlat om man grenslar en suzuki.....ducce749 skrev:2255427hehe nä jag har lyckats undvika detjag använde ett engelska-svenska lexicon på nätet och där var taint översatt med fläckad, besudlad.
![]()
underbar hjälp... ja verkligen!!!! länka till syrrans dagbok hjälper lika mycket om den inte har ordet...granath_ skrev:
BlueBull skrev:2257006underbar hjälp... ja verkligen!!!! länka till syrrans dagbok hjälper lika mycket om den inte har ordet...![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|