MC Doktorn
Guest
Hur funkar det kan man tvätta jeansen i 60 gr bomull lr fintvätt
.Jo hon drog förra veckan
.Jo hon drog förra veckanFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.Jo hon drog förra veckan
KGK skrev:218584040 funkar väl bra, tvättmaskiner är bra uppfinning
dom gnäller sällan lika mycket
Bucho skrev:Och du...tvätta inte jeans för ofta. Passformen brukar lida pin.![]()
2ono skrev:2185854De e bedrövligt hittade inte manualen, de e sant de e svårt att hitta en tvätterska som e glad villig och tacksam
)
Nursey skrev:2185980Tvättmaskiner är riktigt bra..speciellt på spinn![]()
Tvättar alltid jeans på 40 och mörka jeans ut och in och ALDRIG torktumlare (djävulens påfund..mina fina stretchjeans passar numer bara min gamla Barbiedocka)
hur skulle vi klara oss utan er Q , min torktumlare gick sönder för en månad sen .
2ono skrev:2186330mina brukar dock slitas onormalt i grenen![]()
Riktigt äckligt, max 3 dagars användande innan tvätt säger jag. Ok om man inte har dem mer än nån timme per dag eller så, då är det en annan femma.
Sånt har jag alltid på mig hemma numera om jag inte sitter i kallingarna...Ett par jeans som man köper som otvättade dry ska inte tvättas för snabbt efter köpet. Det förstör dem.Dee_cati skrev:2187243Det var ju nån dåre på SH som sa att man inte ska tvätta jeansen mer än nån gång om åretRiktigt äckligt, max 3 dagars användande innan tvätt säger jag. Ok om man inte har dem mer än nån timme per dag eller så, då är det en annan femma.
Esquire skrev:2188419Ett par jeans som man köper som otvättade dry ska inte tvättas för snabbt efter köpet. Det förstör dem.
Köper man ett par tvättade eller färdigslitna jeans spelar det ingen roll.
Fan tror jag måste börja tvätta själv morsan sabbar ju fan alla mina kläder. svart är bara att glömma.. 800 kronners tröjer och tshirtar är grå efter två tvättar..Bärgren skrev:2188638Preciesly. Det är vi dryslavar som får gå runt i skitiga byxor. Fast lägg dem i frysen så försvinner de flesta dofterna. (Om du nu upplever dessa som ett problem)
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!