DaGaz skrev:Såg hans framfart när han rastade flaggvaktarinnan nu sist... sjukt snabbt jämfört med resten av den snabba gruppen när man hade uppsikt från depån och då med böna bakpå![]()
Jupp, det var livat.
Mera, mera mera!!!!!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DaGaz skrev:Såg hans framfart när han rastade flaggvaktarinnan nu sist... sjukt snabbt jämfört med resten av den snabba gruppen när man hade uppsikt från depån och då med böna bakpå![]()

RoLLER skrev:Han som körde.... E det han som brukar ligga först med Rödväst och en svart/röd R1'a i snabba gruppen?
Syss skrev:Jupp, det var livat.![]()
Mera, mera mera!!!!!!!![]()

va? jag såg iaf Syss där. Kanske var det som gjorde att jag fick dåligt spårval i torparn hela tiden?DaGaz skrev:Hehe.. btw; jädra hyggligt av dig att stå nere i kurvan efter långa rakan iförd bikini, precis som det inte är spännande nog med att bromsa i 200+ där![]()

DaGaz skrev:Hehe.. btw; jädra hyggligt av dig att stå nere i kurvan efter långa rakan iförd bikini, precis som det inte är spännande nog med att bromsa i 200+ där![]()

Swedie skrev:va? jag såg iaf Syss där. Kanske var det som gjorde att jag fick dåligt spårval i torparn hela tiden?![]()
Caffe skrev:Den där killen har bromsat sig förbi mig in i esset och inför bergskurvan fler ggr än vad jag vill minnas.
Jobbigt när man själv tycker att det GÅR INTE att köra fortare![]()
![]()
Aja, jag kommer ner och hejjar den 29,e![]()
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026