AndersIvar
Medlem
Var ute med min kompis och myåkte lite nu på kvällen. Kommer in i Lerum Centrum och körde genom en rondell, gasade på rätt friskt på ettan så det lätt gott men gick inte fortare än 60km/h (50 väg). Lugnade mig på gasen då jag undviker att köra över hastighetsbegränsingen där det är 30 eller 50. 100 meter längre fram kör det ut en blå V70 med en farbror i 55 årsåldern, när han hör mitt goa vrål (outhärdliga oljud i farbrons öron) stannar han mitt i min fil. Jag trodde han hade problem med bilen och kör lugnt runt honom, när min polare kommer vevar han ner rutan och skriker allt vad han orkar: JÄVLA FARTDÅRAR!!!
Han ville men fick garanterat inte köpa cykel för sin tant för 30 år sedan och är uppenbarligen bitter över det fortfarande. Roligt hur folk bara förutsätter att man kör skitfort bara för det låter lite och man har en sporthoj. Hoppas farbron får sig något ikväll så han är lugn på sin arbetsplats imorgon iaf.
Han ville men fick garanterat inte köpa cykel för sin tant för 30 år sedan och är uppenbarligen bitter över det fortfarande. Roligt hur folk bara förutsätter att man kör skitfort bara för det låter lite och man har en sporthoj. Hoppas farbron får sig något ikväll så han är lugn på sin arbetsplats imorgon iaf.