Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Redback skrev:2130976Har köpt ett 520 framdrev (JT sprockets)till en R1 -01,som man kan se på bilden så är sidorna olika-vilken sida ska vara in?
Martinus skrev:2131099Den sidan som sticker ut mest ska vara utåt. Har en pil på tre av mina framdrev men på senast inköpta fanns det ingen så jag fick kolla ett gammalt. Bytte i helgen så jag är nästan säker på att jag minns rätt.
gixxer-rules skrev:2131537SKA vara utåt!!
Å jag VET...![]()
// Mathias

Det går ju att använda så många gånger som flikarna tillåter, om det är bra att vara dumsnål är ju en annan femma då de brukar kosta en 40-50 kr styck.Redback skrev:2131263Hur många gånger kan man använda låsblecket eller vad det nu heter?
Gustav O skrev:2131761Det går ju att använda så många gånger som flikarna tillåterQUOTE]
Förstår det,men om jag nu har vikt fliken typ 2 gånger kan jag vika ett par gånger till eller är det kört redan nu?Vissa plåtbitar kan man vika många gånger innan de går av.Inte frågan om att vara dumsnål utan om att det är opraktiskt att köra till en mc-firma för att köpa nytt om det inte behövs.
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife