Vi börjar med det uppenbara;
Jag har sökt i forumet (jag kanske är kass, vad vet jag)
Jag har googlat (bara en massa meksajter som säljer saker som jag inte vet vad det är)
Jag har frågat (kul att man är själv i gänget som har hoj...) och slutligen,
JAG HAR GETT UPP!
Så nu är ni mitt enda hopp!
Köpte ny hoj, min allra första
, Honda CBR 600 F-sport/F4i/F/FS välj själv, 2001: iaf.
den hade ett kasst drivpaket vid köpet och nu vill jag ha ett nytt!
Fråga ett; Vilken kedja ska jag ha och varför?
Fråga ett komma fem; Vart köper jag denna kedja?
Fråga ett komma sjuttiofem; vad är det för skillnad på alla kedjor? 520? bra? 525? cool?
Fråga två; Dreven är 14-46 tydligen, hur klurigt är detta att byta?
Fråga tre; Om allt skiter sig, hur mycket tar, mellan valfria fingrar, en MC mek för att byta?
Den som svara på dessa, 4 av världens för mig, svåra frågor belönas med ett glatt tillrop och kanske en smiley
Jag har sökt i forumet (jag kanske är kass, vad vet jag)
Jag har googlat (bara en massa meksajter som säljer saker som jag inte vet vad det är)
Jag har frågat (kul att man är själv i gänget som har hoj...) och slutligen,
JAG HAR GETT UPP!
Så nu är ni mitt enda hopp!
Köpte ny hoj, min allra första

den hade ett kasst drivpaket vid köpet och nu vill jag ha ett nytt!
Fråga ett; Vilken kedja ska jag ha och varför?
Fråga ett komma fem; Vart köper jag denna kedja?
Fråga ett komma sjuttiofem; vad är det för skillnad på alla kedjor? 520? bra? 525? cool?
Fråga två; Dreven är 14-46 tydligen, hur klurigt är detta att byta?
Fråga tre; Om allt skiter sig, hur mycket tar, mellan valfria fingrar, en MC mek för att byta?
Den som svara på dessa, 4 av världens för mig, svåra frågor belönas med ett glatt tillrop och kanske en smiley