46 årsracet

Lite random bilder.

IMG_1790.jpg

IMG_1789.jpg

IMG_1791.jpg

IMG_1795.jpg

IMG_1797.jpg

IMG_1801.jpg

IMG_1802.jpg

IMG_1804.jpg

IMG_1805.jpg

IMG_1806.jpg

IMG_1807.jpg

IMG_1808.jpg

IMG_1813.jpg

IMG_1814.jpg

IMG_1812.jpg

Blött och jävligt idag misstänker jag
Det var det. Jag var splittrad och ofokuserad i morse och hade tankarna på morgondagen så jag sket i det. Fegisvarning men jag gick på magkänslan. Massivt regn, oljespill och annat så det var kraftiga förseningar men de körde och de gjorde det bra med Hasse som bästigast idag!

Det var det. Jag var splittrad och ofokuserad i morse och hade tankarna på morgondagen så jag sket i det. Fegisvarning men jag gick på magkänslan. Massivt regn, oljespill och annat så det var kraftiga förseningar men de körde och de gjorde det bra med Hasse som bästigast idag!

Jo att det var blött vet jag:)
Var i Söderköping och kutade i skogarna där.
Regnade like hell när jag körde dit, regnet avtog precis innan Söderköping och man förberedde sig i uppehåll.
Precis när jag startade så öppna han fan kranarna totalt.

Dyngsur redan till första kontrollen.
Men det värsta var att bläcket flöt ut på kartan så jag fick sticka ner till start efter några kontroller och hämta en ny.
Tappade säkert en kvart på det och 2 km extra löpning i blåbärsris och stenhällar:(

Jag var sugen på att åka inom Sviestad när jag körde tillbaka till Linköping men samtidigt ville jag hem i vettig tid idag så man kan packa bilen med maskiner och verktyg till morgondagen i godan ro.

Det känns som ett rätt beslut.
Lite innan Ödeshög avtog regnet och några fler skurar stötta man på, men när man närmade sig Ljungby så åkte solbrillorna på och här hemma hade det kommit ca 90 mm regn sen i onsdags eftermiddag.

Men solen skiner:)

Förstår att du inte körde men regnkung som du är så tycker jag det var synd:)

Lättare att vara regnkung mot Mattias, Sleven, Sege än mot Anders, Hasse, PeO och Robin. :tungan

Back