Micke_Lindstrom
Ny medlem
Silwer skrev:..med lite flax.
Med armarna då eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:..med lite flax.
Skinkorna.Micke_Lindstrom skrev:Med armarna då eller?
Ugluk skrev:Jag läste någonstans att någon liten japan efter några dygns oavbrutna försök kom ner i 10.6 under bästa tänkbara förhållanden. Fabriksangivna specifikationen är väl 11.2 om jag inte minns fel.
Ugluk skrev:Skinkorna.
Vi kan nog sikta på höga 11r om vi tränar mycket och kedjorna är nysmorda. På 201 står vi oss betydligt bättre mot moderna sporthojar.
![]()
Gixxrarna kör sällan i samma klass..Silwer skrev:ni har ingen chans, åk hem.
förmodligen kommer nån sänkt gsx1100 från tidigt 80-tal o bränner er i vilket fall (de brukar gör sånt)
Säg 15 istället för 20 så kanske jag tror dig..Silwer skrev:<snip>
men inga gpz900 de senaste 20 åren tror jag)
Ugluk skrev:R1 och Gixxer är väl knappast värst? Kawatolvan, hayabusan, blackbirden och t.o.m. zx9:an brukar ju (vad jag sett) vara snabbare i verkliga världen?
För att inte nämna alla gammelgixxers..
Ugluk skrev:R1 och Gixxer är väl knappast värst? Kawatolvan, hayabusan, blackbirden och t.o.m. zx9:an brukar ju (vad jag sett) vara snabbare i verkliga världen?
För att inte nämna alla gammelgixxers..
//Danne// skrev:En herre från stan körde 10.1 på emmaboda med sin zx9r-00 helt orginal...
Maverick skrev:Lät inte den lite väl mkt för vara orig?? el rättare sagt.. de kändes som han hade lättat den en aning..(om vi nu tänker på samma 9:a.. har för mig den var blå o körde utan burk)
Ugluk skrev:Jag läste någonstans att någon liten japan efter några dygns oavbrutna försök kom ner i 10.6 under bästa tänkbara förhållanden. Fabriksangivna specifikationen är väl 11.2 om jag inte minns fel.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |