Micke_Lindstrom
Ny medlem
Silwer skrev:..med lite flax.
Med armarna då eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:..med lite flax.
Skinkorna.Micke_Lindstrom skrev:Med armarna då eller?

Ugluk skrev:Jag läste någonstans att någon liten japan efter några dygns oavbrutna försök kom ner i 10.6 under bästa tänkbara förhållanden. Fabriksangivna specifikationen är väl 11.2 om jag inte minns fel.

Ugluk skrev:Skinkorna.
Vi kan nog sikta på höga 11r om vi tränar mycket och kedjorna är nysmorda. På 201 står vi oss betydligt bättre mot moderna sporthojar.
![]()
Gixxrarna kör sällan i samma klass..Silwer skrev:ni har ingen chans, åk hem.
förmodligen kommer nån sänkt gsx1100 från tidigt 80-tal o bränner er i vilket fall (de brukar gör sånt)
Säg 15 istället för 20 så kanske jag tror dig..Silwer skrev:<snip>
men inga gpz900 de senaste 20 åren tror jag)

Ugluk skrev:R1 och Gixxer är väl knappast värst? Kawatolvan, hayabusan, blackbirden och t.o.m. zx9:an brukar ju (vad jag sett) vara snabbare i verkliga världen?
För att inte nämna alla gammelgixxers..

Ugluk skrev:R1 och Gixxer är väl knappast värst? Kawatolvan, hayabusan, blackbirden och t.o.m. zx9:an brukar ju (vad jag sett) vara snabbare i verkliga världen?
För att inte nämna alla gammelgixxers..
//Danne// skrev:En herre från stan körde 10.1 på emmaboda med sin zx9r-00 helt orginal...
(om vi nu tänker på samma 9:a.. har för mig den var blå o körde utan burk)Maverick skrev:Lät inte den lite väl mkt för vara orig?? el rättare sagt.. de kändes som han hade lättat den en aning..(om vi nu tänker på samma 9:a.. har för mig den var blå o körde utan burk)
Ugluk skrev:Jag läste någonstans att någon liten japan efter några dygns oavbrutna försök kom ner i 10.6 under bästa tänkbara förhållanden. Fabriksangivna specifikationen är väl 11.2 om jag inte minns fel.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |