400kr..dyrt för en dags banåka...midlanda?

Söderlund

Jagad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
non
Är 400kr för dyrt tycker ni, för en heldags banåka på midlanda? Endast 15 st, så man kan åka hela dagen, nu på lördag. Verkar vara sisådär med intresset här på SH i alla fall...

Söderlund skrev:
2162576 Är 400kr för dyrt tycker ni, för en heldags banåka på midlanda? Endast 15 st, så man kan åka hela dagen, nu på lördag. Verkar vara sisådär med intresset här på SH i alla fall...

dyrt!!?!??! e du tokig?
kostar ju 300 bara för 3 timmars åkning på falkenbergsbanan. och då blir det ca 30-45 min aktiv körning.

nej dyrt tycker jag inte det är.

Söderlund skrev:
2162576 Är 400kr för dyrt tycker ni, för en heldags banåka på midlanda? Endast 15 st, så man kan åka hela dagen, nu på lördag. Verkar vara sisådär med intresset här på SH i alla fall...

400:- hade jag lätt kunnat betala för en heldags bankörning.
Tycker inte alls att det låter dyrt.

Gällande intresse så finns det här i alla fall. Dessvärre så har jag inte ens körkort och känner att jag vill greja det innan jag ger mig ut på bana. Med andra ord vill jag bli en bättre förare först.

Nä knappast hade jag haft närmare så hade jag garanterat kommit och kört

Midlanda

Söderlund skrev:
Hejsan. Är det förskott som gäller har lite problem med barnvakt frugan är på jobb på västkusten. Bor i ö-vik. Kommer dit om jag kan ordna barnvakt. Betalar där nere då om det går om det inte är fullt förstås. Jögga.

Söderlund skrev:

Skojar du eller?

En vanlig körlektion kostar ungefär 600:- Jämför med det så inser du hur billigt det är!
Tycker jag iaf. Men jag kan ju ha fel!

Klabbe85 skrev:
2162969 Skojar du eller?

En vanlig körlektion kostar ungefär 600:- Jämför med det så inser du hur billigt det är!
Tycker jag iaf. Men jag kan ju ha fel!

Nä, jag tycker inte heller det verkar så dyrt, kanske är många som är upptagen i helgen då....

med tanke på att 7min gocart brukar kosta en bit över hundringen, så låter det j****** billigt. shoot

bumper skrev:
2163217 Var ligger midlanda? :confused:

mellan h-sand o sundsvall..
liten men nagande god :)
jag suger på o köra o därför blir de inget för mig :tungan

Ironin är inte bara död, det kan mycket väl vara så att det redan från början bara var en bluff...

åker dit i slutet på maj.. två dagarskörning för 800 pistoler.. jag och frugan tar det som en lillsemester... ska bli riktigt kul...!!

Hoppas vi ses där..

Mvh Jonas

400:- hade jag utan tvekan betalt för o köra, om jag inte hade haft 86 mil enkel resa :4skrika

Söderlund skrev:
Slappna av! Förra veckan när jag/vi bokade banan fyllde vi alla platser (plus några extra på...) på ett dygn. Så nog kommer du att få fullt. För störst genomslagskraft skall du skriva i Umeå och Sundsvallsdelen här på SH.
Jag och en kompis är sugen MEN jag måste se om mina däck hinner komma först.
Jag är alltid sugen på en körning på Midlanda! :tummenupp

skövde_pöjk skrev:
2163256 åker dit i slutet på maj.. två dagarskörning för 800 pistoler.. jag och frugan tar det som en lillsemester... ska bli riktigt kul...!!

Hoppas vi ses där..

Mvh Jonas
25-26e åker jag dit... :tummenupp
Och KANSKE nu på lördag... :gnissla

RJ skrev:
2163275 Slappna av! Förra veckan när jag/vi bokade banan fyllde vi alla platser (plus några extra på...) på ett dygn. Så nog kommer du att få fullt. För störst genomslagskraft skall du skriva i Umeå och Sundsvallsdelen här på SH.
Jag och en kompis är sugen MEN jag måste se om mina däck hinner komma först.
Jag är alltid sugen på en körning på Midlanda! :tummenupp
Kom igen nu... du hade ju ett bra bakdäck :tungan

Söderlund skrev:

Låter intressant, mer detaljer?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...