Hondatjej_65
Tjej från Kungsbacka/Onsala
Finns det fler än jag som gillar att köra men har passerat "medelåldern för sporthoj"? Kanske gått över till touring eller "bekväm" hoj? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns det fler än jag som gillar att köra men har passerat "medelåldern för sporthoj"? Kanske gått över till touring eller "bekväm" hoj?![]()
Måste jag gått över medelåldern för att köra bekväm hoj?![]()
Då är jag helt fel ute.. Ju äldre jag blir desto mer strävar jag efter snabbare hojar och yngre talanger..
Till trådskaparen:
Och vi andra duger inte att köra/umgås med då antar jag?![]()
Vi är annars ett jätte trevligt gäng som samlas och fikar och kör och hittar på andra roliga saker tillsammans. Åldern har hitintills inte spelat någon som helst roll, och jag hoppas att den inte kommer göra det i framtiden heller![]()
Vi är annars ett jätte trevligt gäng som samlas och fikar och kör och hittar på andra roliga saker tillsammans. Åldern har hitintills inte spelat någon som helst roll, och jag hoppas att den inte kommer göra det i framtiden heller
Av oss som körde förr så är det väl inte så många som fortfarande åker med från GP tror jag. Det är mycket nytt folk nuförtiden, jätte trevliga de med, men som du säger så, hela prosessen med att plocka "nykomlingar" ur diket, börjar ju om igen.Nu låter du fjortis-sur
Helt riktigt, men när det gäller körningen så finns det några av oss som till viss del valt bort de stora gemensamma körningarna från Götaplatsen då vi tröttnat på att plocka upp högfartspiloter ur diket.
Måste jag gått över medelåldern för att köra bekväm hoj?![]()
Till trådskaparen:
Vi är annars ett jätte trevligt gäng som samlas och fikar och kör och hittar på andra roliga saker tillsammans. Åldern har hitintills inte spelat någon som helst roll, och jag hoppas att den inte kommer göra det i framtiden heller![]()
Klart alla duger till att köra med, Orchidee!..ute efter nya bekantskaper som man kan umgås med även utan hoj! Jag är 44 år med tonårsbarn, nu har jag tid till annat. Men känns som de i min ålder kör HD eller Goldwing! Men jag ska hålla utkik och testa några olika turer
![]()
Saxat från SMC Väst:
Tjejligans söndagsturer - Göteborg
Samling vid Klippans Konstcafé, Röda Sten kl. 11.30 med avfärd 12.00, om vädret tillåter.
Körningarna är öppna för alla MC-burna kvinnor oavsett ålder, hojmärke eller antal körda mil.
Säsong: maj-september.
Kontaktpersoner; Lotta ”Funduro”076-893 58 21 eller Ditte 070-929 14 32.
Hemsida: www.tjejligan.eu
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti