40- milarepa med Ragge. Sörmland Runt. Start Rosenhill Lördag 13/7 09:30

Jag hade absolut hängt på om inte min fru jobbat 7-16 på lördagar... Kanske går att styra upp något liknande på de kommande 2 veckorna = semester? :tummenupp

Jag hade absolut hängt på om inte min fru jobbat 7-16 på lördagar... Kanske går att styra upp något liknande på de kommande 2 veckorna = semester? :tummenupp

Vad är logiken i det? Då kan du ju gasa 7-16 :banana
Barn och djur stoppar man i bur.

Står du ut med att tant hänger på, Ragge? :rolleyes: :D

Jag hade utan tvekan hängt på men fru fortuna har sett till att ordna ett oljeläckage från Öhlins kvalitetsprylar....:huvet

De sitter ju på en Ducce. Fjädringskomponenterna är väl avstämda för att passa in på hojjen :) Var glad att de sitter fast ö.h.t. Ledsen jag kunde inte hålla mig. :D:D:hihi:hihi

Jag tänkte också hänga på, jag gissar att du/ni kör över skanssundet med 10:30 färjan ?
I såfall glider jag in i ledet där tänkte jag, funkar det ?

Det här låter som en riktigt bra lördagsrunda! Jag möter upp på rosenhill, ser ni en kille på en svart z750 med svartvitt ställ, mattsvart hjälm och lila väska så vinka! :hej

Jag tänkte också hänga på, jag gissar att du/ni kör över skanssundet med 10:30 färjan ?
I såfall glider jag in i ledet där tänkte jag, funkar det ?

Lite riskabelt. Ser jag att vi missar färjan så kör jag runt över Södertälje andra vägen. Har ingen lust att vänta en halvtimme på nästa färja. Då kan du vänta i korsningen Gamla E4/Mörkö vägen. Där lär vi passera. Skiter sig även det så föreslår jag att du kör själv ner till Oskarshäll. Där lär vi ju ses i alla fall.

Även motorvägen har en tendens att bli väldigt kurvig i rätt hastighet...:tungan

Det blir för mycket blåljusracing om man kör på det sättet. Onödigt. Vi bikers är tillräckligt 'populära' som det är utan sådan 'tillställningar'

Lite riskabelt. Ser jag att vi missar färjan så kör jag runt över Södertälje andra vägen. Har ingen lust att vänta en halvtimme på nästa färja. Då kan du vänta i korsningen Gamla E4/Mörkö vägen. Där lär vi passera. Skiter sig även det så föreslår jag att du kör själv ner till Oskarshäll. Där lär vi ju ses i alla fall.
Då möter jag upp vid gamla E4/Mörkö, passar perfekt !
Ett svart monster med en gubbe i svart skinnställ som slänger sig in sist i kön då (till att börja med :crash)
Vi ses

Nää, så himla tråkigt! Detta hade varit urskoj!
Men är bokad :(. På hoj, så klart!
Tack för initiativet! Trevlig runda!
Gärna mer sådant i augusti!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...