40- milarepa med Ragge. Sörmland Runt. Start Rosenhill Lördag 13/7 09:30

Avvek lite tidigare än resten så jag är nog först hemma, kalasvägar Ragge :tummenupp

Lär hålla koll på nästa guidade tur , har inte haft så mycket övers för "gruppåka" ... men fan idag var sketasköjjigt :banana ..... skönt å veta att man klarar hänga på skrevraketer , men jag tappade förtroendet för mina torra gamla svålar , så ni fick tid å pusta ut lite i korsningarna :tummenupp

konstigt dom verkar ha svårt för att bygga raka vägar nere i södern :fakta :) ......

ep1c! tack för bra körning!

ride.png

Stort tack Ragge. Sketakul körning och tant hängde med hyfsat :D

Där fick vi en sådan där fin dag. Ragnar, det var en körning som du är så bra på att ordna! Kul att träffa tant och Ragge oxo!

Synd att jag missade detta, ser fram emot nästa körning!
Om det är möjligt så behöver jag gärna några dagar för att fixa barnvakt, så hojta gärna till några dagar innan nästa gång.

Tack Ragge (och alla andra)!
Det här är nog den bästa hojrundan jag har åkt, hoppas du har tid och ork att dra ihop flera rundor under sommaren!

Tack Ragge (och alla andra)!
Det här är nog den bästa hojrundan jag har åkt, hoppas du har tid och ork att dra ihop flera rundor under sommaren!

oh yeah ....baby kingen lät iaf som en bålgeting ....... nästa tur kan vi bytlånas så får du smak för the real shit :) :banana

Just skaffat hoj och det här är jag gärna med på vid nästa tillfälle. En augustisväng kanske...?

Jag börjar bli sugen på en ny runda. Norrut den här gången. Samma längd ungefär.....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT