Blip
Dum spiro, spero
Biturbo skrev:2507214:corn
Raka pungen och doppa den i varmt vax.. Det blir lite som ett kinderägg..
Vilken underbar diss Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilken underbar diss Hörru, det ligger ju förfan grönsaker i sängen. Ska det vara så?Colinabo skrev:2507211Det är ju alltid svårt att tipsa om saker när man inte känner personerna ifråga och vet vad de uppskattar. Men om jag hade varit i din situation, haft begränsad ekonomi och om det hade gällt min tjej så hade jag nog gjort följande:
......

Det är rosbladSpiken skrev:2507304Hörru, det ligger ju förfan grönsaker i sängen. Ska det vara så?![]()
och det är mycket romantiskt.Kawakex skrev:2507239Är du singel????![]()
![]()
Ja du verkar ju ha lite erfarenhet av vad tjejer drömmer om så det kunde man väl anat.Colinabo skrev:2507313Har haft min 40-årskris, så du är nog lite för gammal för mig![]()
Spiken skrev:2507304Hörru, det ligger ju förfan grönsaker i sängen. Ska det vara så?![]()
tyckte ju att jag gömde gurkan så bra där under kudden innan jag tog fotot 
Kawakex skrev:2507321Ja du verkar ju ha lite erfarenhet av vad tjejer drömmer om så det kunde man väl anat.![]()
yeah right!Colinabo skrev:2507353Erfarenhet? näe, det där var bara en vild gissning![]()
Kawakex skrev:2507321Ja du verkar ju ha lite erfarenhet av vad tjejer drömmer om så det kunde man väl anat.![]()
Colinabo skrev:2507313#Långt inlägg med massa idéer#

Nursey skrev:2506519Vad har du gjort alla andra år?
RMT_Racing skrev:2507490Måste det vara så omständigt?? Kan man inte bara be dem visa brösten?![]()
Mitt tips - gillar ni bio så ska ni gå på "WTC" som har premiär snart.. snyftarfilm som ger garanterad utdelning![]()
Har du klippt det där direkt ur Starlet eller?Colinabo skrev:2507211Ica-handlarnas olivolja
Colinabo skrev:2507211
....*fågelkvitter*......

Kawakex skrev:2507311Det är rosbladoch det är mycket romantiskt.
Varför inte kräva det, så blir det ännu enklareRMT_Racing skrev:2507490Måste det vara så omständigt?? Kan man inte bara be dem visa brösten?![]()
Thermal skrev:2507560Har du klippt det där direkt ur Starlet eller?![]()

General E skrev:2507960Kan man ersätta med andra grönsaker typ gurkor och squash?
Eller kanske en falukorv på kudden?
---------
Ja ja, iaf. Tycker 4årsdagen borde gå ut på att NI gör något tillsammans, inte bara att du fjäskar för henne.
Rash skrev:2507812På tal om OT. Diggar din avatar![]()
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen