4 år med tjejen tips...

• Thread starter Thread starter Pips
  • Start date Start date
Colinabo skrev:
2507211 Det är ju alltid svårt att tipsa om saker när man inte känner personerna ifråga och vet vad de uppskattar. Men om jag hade varit i din situation, haft begränsad ekonomi och om det hade gällt min tjej så hade jag nog gjort följande:

......
Hörru, det ligger ju förfan grönsaker i sängen. Ska det vara så?:va

Ge henne blommorna istället. Works every time!

Blad i sängen är ohygieniskt :va

Är ju inte så svårt. På 4 år bör du veta exakt vad hon gillar och inte gillar.
En picknik på dagen (kankse er lunch från plugget). Sedan när ni väl är hemma tar ni en lugn promenad längst med havet och hittar en romantisk liten restaurang som ni går in på, oftast behöver man inte boka något bord.
Sen är det bara att följa Colinabos råd när ni kommer hem, alternativt om du kan, laga en ordentlig efterrätt, sätta på hennes favorit film och sedan kommer badet och massagen, eller varför inte massagen i badet om det är stort nog :)

finns tusentals grejer o göra, lycka till :)

Colinabo skrev:
2507313 #Långt inlägg med massa idéer#

Måste det vara så omständigt?? Kan man inte bara be dem visa brösten? :confused:

Mitt tips - gillar ni bio så ska ni gå på "WTC" som har premiär snart.. snyftarfilm som ger garanterad utdelning :tungan

Nursey skrev:
2506519 Vad har du gjort alla andra år?

ingeting just därför passar det bra att tjejen tänker göra slut med honom på 4årsdagen :D

RMT_Racing skrev:
2507490 Måste det vara så omständigt?? Kan man inte bara be dem visa brösten? :confused:

Mitt tips - gillar ni bio så ska ni gå på "WTC" som har premiär snart.. snyftarfilm som ger garanterad utdelning :tungan

grejen är att när Gud skapade mannen, så tänkte att efter ett tag när han såg att mannen hade tråkigt och var ensam, så då tog han ett revben från mannen och skapade kvinnan och gjorde henne så att mannen aldrig mer skulle ha tråkigt...

och det säger väl det mesta, vi får väl skylla på adam som suckade när han gick runt i paradiset

man har inte tråkigt med tjejer iallafall... hets hets hets hets

de kan vara otroligt söta när de är jättejobbiga också, man måste bara hitta rätt tjej

Last edited:
Kawakex skrev:
2507311 Det är rosblad:dummer och det är mycket romantiskt.

Kan man ersätta med andra grönsaker typ gurkor och squash?
Eller kanske en falukorv på kudden?

---------

Ja ja, iaf. Tycker 4årsdagen borde gå ut på att NI gör något tillsammans, inte bara att du fjäskar för henne.

RMT_Racing skrev:
2507490 Måste det vara så omständigt?? Kan man inte bara be dem visa brösten? :confused:
Varför inte kräva det, så blir det ännu enklare :)

Thermal skrev:
2507560 Har du klippt det där direkt ur Starlet eller? :tungan

Nope, du menar att du kände igen det där från något du läst i Starlet eller? vilket nummer var det? :hihi

Last edited:
General E skrev:
2507960 Kan man ersätta med andra grönsaker typ gurkor och squash?
Eller kanske en falukorv på kudden?

---------

Ja ja, iaf. Tycker 4årsdagen borde gå ut på att NI gör något tillsammans, inte bara att du fjäskar för henne.

ikea..?

Rash skrev:
2507812 På tal om OT. Diggar din avatar:D :yoparty

Tack :) Tyckte att den återpeglade min blyga och försynta personlighet ganska bra. Gillade den eftersom killen på bilden såg så glad och trevlig ut, men eftersom jag inte kan engelska så har jag ingen aning om vad texten betyder :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg