3st tjyvar gripna i Sundbyberg

• Thread starter Thread starter OC
  • Start date Start date
Till TS: Tråkigt att man ska behöva grattulera till att du fick behålla hojen. Bra gjort!!

I US så blev det tydligen inga extra frågor :D
Så jävla underbart!

I det här jävla skitlandet måste man ju skotta och sanda så att tjyvarna inte halkar och slår sig när de bär ute ens TV för då kan man bli skadeståndsansvarig:va

"Det vet jag absolut inget om.... Jag var ju själv här...."
8 min var väldigt snabbt... När jag skulle tipsa polisen om pågående brott (inte så allvarligt för att ringa 112) ringde jag 114 14 och fick sitta i telefonkö i 18 minuter.....
Det var frugan som ringde, hon lät väl lite hysterisk eftersom det var tre av dom och bara en av mig, vilket som, jag fick bara tag på den ena.

Han blev forövrig släppt dagen efter och åtalet lades ner, "brott kunde inte styrkas", för det var ju förstås en av dom andra som jag inte fick tag på, han "var ju bara där":rolleyes:

Det var frugan som ringde, hon lät väl lite hysterisk eftersom det var tre av dom och bara en av mig, vilket som, jag fick bara tag på den ena.

Han blev forövrig släppt dagen efter och åtalet lades ner, "brott kunde inte styrkas", för det var ju förstås en av dom andra som jag inte fick tag på, han "var ju bara där":rolleyes:

Fan vad less man blir alltså, när polisen äntligen tar en snubbe så får han gå på direkten.... Nästa gång ringer du vännerna istället och löser det själv! Vilket jävla skämt rättssamhället är.... Ska man skratta eller gråta...:brinnerup

Är det bara jag som undra varför han ringde polisen och inte en massa vänner?! hade vart kul att lära dom en läxa den hårda vägen innan polisen tar dom....
Men hur som helst var det ju bra att asen åkte fast!!!!:yoparty:yoparty:yoparty

Om du hittar en kvinna som blir våldtagen av 5 snubbar kan du gärna döda asen, det har nog ingen något problem med.
Om du tar 3 tjuvar på bar gärning med slipen i högsta hugg, kan man ju ge dom en liten omgång, ingen som kommer ha något problem med det heller.

Men om du bara "ser" vad som ser ut att vara några tjuvar som spanar efter motorcyklar kan du ju för fan inte bara anta att dom är just tjuvar och grovt misshandla dom.

Patetiskt! Det gynnar ju bara Herr Tjuv!
Ähhh kan vi inte återinta en finslipad Basebollliga igen?!?!? :rolleyes:

Om du hittar en kvinna som blir våldtagen av 5 snubbar kan du gärna döda asen, det har nog ingen något problem med.
Om du tar 3 tjuvar på bar gärning med slipen i högsta hugg, kan man ju ge dom en liten omgång, ingen som kommer ha något problem med det heller.

Då skall dom kastreras utan bedövningen med en slö smörkniv och sen skall skiten pressas in i rumpan med ett baseboll trä....

Men om du bara "ser" vad som ser ut att vara några tjuvar som spanar efter motorcyklar kan du ju för fan inte bara anta att dom är just tjuvar och grovt misshandla dom.

Om man ser dom fingra på hojen och låset så kan jag mer än anta att dom är på väg att sno hojen.... och då jävlar....

Skulle röka och tittade ut genom fönstret och ser skåpbilen bredvid min hoj, klär på mig och går ner för att visa vad som händer när man försöker sno någons ögonsten och ringer polisen samtidigt. När jag kommer ner så åker skåpbilen men bmw´n står kvar, går in igen och hoppas på att dom kommer tillbaka och visst gjorde dom det lagom tills polisen dök upp :D

Bra där.. det är sånt vi gillar att se :tummenupp

Har du möjlighet så får du gärna PM:a mer information om skåpbilen till mig..

Om de tog dem på bar gärning borde de åtminstone ha något att gå efter. Lät polisen dem stjäla motorcykeln eller kommer de "bara" att åka dit till försök till stöld. Ingen aning vilken skillnad det hade gjort för straffskalan. Som andra skrev får vi hoppas att de har annat olagligt i sina hem eller förråd så att de åker in lite längre.

Bra jobbat!

Tyvärr.. Det troligaste i det här fallet är att åklagaren inte gör någon husrannsakan och det kommer 3 brev i november där det står "Åtal väcks ej"

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...