3st tjyvar gripna i Sundbyberg

• Thread starter Thread starter OC
  • Start date Start date

OC

är inte som alla andra
Gick med
28 Mar 2008
Hoj
R1
Så då har man hjälpt ordningsmakten lite på traven då 3st idioter försökte sno min älskling :mad: dom hade tydligen mängder med verktyg i skåpbilen bla flera elektriska kapar.... Dom använde sig av en vinröd skåpbil med tyg för fönsterrutorna och hade en silver bmw som utkik..

Men nu får dom sitta o mysa för sig själva på en gummimadrass hela natten o så får man se vad det leder till, lät som att det skulle bli lite koll hemma hos dessa :D

Så nu är det 3 mindre idioter ute o tjyvar i sthlm natten för åtminstone 6tim.

Gott jobbat!!!!!:yoparty

Hur gick det till??

Skulle röka och tittade ut genom fönstret och ser skåpbilen bredvid min hoj, klär på mig och går ner för att visa vad som händer när man försöker sno någons ögonsten och ringer polisen samtidigt. När jag kommer ner så åker skåpbilen men bmw´n står kvar, går in igen och hoppas på att dom kommer tillbaka och visst gjorde dom det lagom tills polisen dök upp :D

Härligt.:yoparty

Nu saknar vi bara en inlägg från killen som skriver: SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA HOPPAS DE HAR MIN HOJ. Dom har inte din hoj. Försöker du lura dig själv:D:D

Härliga att läsa! Hoppas innerligt att de finner en himla massa droger och vapen i deras lägenheter och på så vis kan sy in dem en lång tid framöver.

Om de tog dem på bar gärning borde de åtminstone ha något att gå efter. Lät polisen dem stjäla motorcykeln eller kommer de "bara" att åka dit till försök till stöld. Ingen aning vilken skillnad det hade gjort för straffskalan. Som andra skrev får vi hoppas att de har annat olagligt i sina hem eller förråd så att de åker in lite längre.

Bra jobbat!

Fan vad underbart! :Bugar :yoparty

Hoppas de åker dit för allt också!

Är det du som har den svarta hojjen på sturegatans slut? Min flickvän bor i sumpan så jag åker förbi sturegatan 4-5 ggr i veckan och brukar se en svart båge stå vid trädet.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back