2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Kan bara tala för mej själv angående 3 men jag tycker de har funkat hyffsat under den tid jag varit kund där (mobilt bredband).
Hade e-faktura och ibland hände det att man glömde betala på ett par månader. Var inga problem att betala senare, inga påminnelseavgifter eller avstängd uppkoppling.
Något år efter bindningstiden är över slutar modemet att fungera. Jag ringer för att säga upp:
Jag: Skulle vilja avsluta abbonemanget.
3: Det går bra. Är du inte nöjd längre?
Jag: Jo men modemet är paj.
3: Om du vill skickar vi nytt modem utan kostnad.
Jag: Kan jag skriva över abbonemanget på nån annan i samma veva?
3: Visst, vi bjuder på överföringsavgiften.
Klockrent...
Flyttade till lägenhet med fiber och skaffade fast anslutning via Bahnhof istället. Har aldrig haft nåt som strulat så mycket, och Bahnhof nekade
konstant. Sedan sket de i att svara när man ville säga upp.
Så jag ringde åter upp 3.
Jag: Bjuder ni på anslutningsavgiften?
3: Visst, du får ett halvår gratis också...
Ang e faktura: kolla så du inte kan få smspåminnelse.
Jag får alltid en bekräftelse via sms när fakturan till Telenor inkommit,
Dock inte valt påminnelse för faktura då jag inte glömmer räkningar som kommer på samma summa varje månad
