3s nya kampanj - Nöjdare kunder!

Har själv haft tre sen dackefejden typ. Visst inte helt utan problem(man har ju varit tvungen att ringa o påminna dem då o då när de gett en sk trogen kund rabatt, men verkar glömt bort det tills nästa räkning), men med tanke på vad jag betalar och vad jag får skicka i sms och ringa för ska jag inte klaga.

Som några innan skrivit. Problemet försvinner inte bara för att man kör ner huvet i sanden likt en struts. E väl bara ta tag i det direkt. 3 är inte omöjliga att ha o göra med(iaf inte de jag pratat med.)

Men som sagt. ett mynt har ju alltid två sidor också......

Ja, du och jag verkar inte alls ha samma uppfattning, och om du tycker att du har dålig täckning runt om i landet så har du säkert det. Det kan ***Massa text***

Jobbar du eller din respektive på 3?

Du låter nästan lika illa som Eurowheels-Anna när hon försökt försvara och motivera saker...

Jobbar du eller din respektive på 3?

Du låter nästan lika illa som Eurowheels-Anna när hon försökt försvara och motivera saker...

bara för att en person upplever/har problem med tex 3 innebär inte det per automatik att alla ska ha det.

så ditt inlägg om att hon eller hennes respektive skulle jobba där är bara dumt.

hon försvarade hur hennes situation med 3 var. och bara för att hennes var bra betyder det inte heller att alla andras situation är bra för det.

varför är det som så att får man inte gehör för sina nedklankningar så börjar man med personangrepp istället?

varför inte bara "kul för dig att det funkar med mobiloperatör, för mig gör det inte det" eller "för mig funkar det skitbra, synd att det inte funkar för er"

bara för att en tjänst är dålig för en person behöver det inte vara dåligt för en annan

SUCK

Last edited:
bara för att en person upplever/har problem med tex 3 innebär inte det per automatik att alla ska ha det.

så ditt inlägg om att hon eller hennes respektive skulle jobba där är bara dumt.

hon försvarade hur hennes situation med 3 var. och bara för att hennes var bra betyder det inte heller att alla andras situation är bra för det.

varför är det som så att får man inte gehör för sina nedklankningar så börjar man med personangrepp istället?

varför inte bara "kul för dig att det funkar med mobiloperatör, för mig gör det inte det" eller "för mig funkar det skitbra, synd att det inte funkar för er"

bara för att en tjänst är dålig för en person behöver det inte vara dåligt för en annan

SUCK

Välkommen till sporthoj.com

Du vet att man inte behöver försvara sig i det oändliga bara för att någon lägger ut en gliring. :D

Hela 3 låter som SJ inför vintern 10/11, de utgjorde sig för att klara av något de faktiskt inte kunde.

Ap ap skyll inte allt på sj, Banverket (eller trafikverket som det numera heter) har en stor del i det hela ..;), signalfel pga frusna växlar etc har sj o andra bolag väldigt svårt att påverka.

Nåväl nog om det :backtotopic :)

Last edited:
Min tjej har telia jag har 3. En sak är iaf helt säker, Telias täckning är totalt överlägsen 3s. Finns områden i centrala varberg som 3s täckning missar helt. Däremot funkar 3 bra i övrigt för mig.

Ap ap skyll inte allt på sj, Banverket (eller trafikverket som det numera heter) har en stor del i det hela ..;), signalfel pga frusna växlar etc har sj o andra bolag väldigt svårt att påverka.

Nåväl nog om det :backtotopic :)
Men det är inte banverket som gör reklam på tv att de ska, återigen, förbättra sin relation till sina kunder och öka pålitligheten. Därav min liknelse mellan de två företagen. Visserligen är jag full som en kastrull nu, men jag hoppas mitt resonemang går fram till dig och alla andra. Hejsvejvs :D :tummenupp :banana :hihi (nu kan jag inga mer smajlisar)

Tycker Telia är ena grisar.. När man är i stugan så går signalen över till de Finska sändarna för de är kraftigare.. Sedan så tar de utlandstaxa när man ringer ned på pizzerian :|

Samma jävla företag.. Telia Sonera..

Men nog har de täckning.. Men mitt kontantkort är så dyrt att ringa på så man ska vara goda nödställd innan man rycker upp luren :D

Tycker Telia är ena grisar.. När man är i stugan så går signalen över till de Finska sändarna för de är kraftigare.. Sedan så tar de utlandstaxa när man ringer ned på pizzerian :|

Samma jävla företag.. Telia Sonera..

Men nog har de täckning.. Men mitt kontantkort är så dyrt att ringa på så man ska vara goda nödställd innan man rycker upp luren :D

Stäng av "Roaming", då går den aldrig in på utländska nät.

Många som bor i gränstrakter har det bekymmret.

Telia/Halebop är det enda som fungerar och har täckning!

Kan bara tala för mej själv angående 3 men jag tycker de har funkat hyffsat under den tid jag varit kund där (mobilt bredband).
Hade e-faktura och ibland hände det att man glömde betala på ett par månader. Var inga problem att betala senare, inga påminnelseavgifter eller avstängd uppkoppling.
Något år efter bindningstiden är över slutar modemet att fungera. Jag ringer för att säga upp:
Jag: Skulle vilja avsluta abbonemanget.
3: Det går bra. Är du inte nöjd längre?
Jag: Jo men modemet är paj.
3: Om du vill skickar vi nytt modem utan kostnad.
Jag: Kan jag skriva över abbonemanget på nån annan i samma veva?
3: Visst, vi bjuder på överföringsavgiften.

Klockrent...

Flyttade till lägenhet med fiber och skaffade fast anslutning via Bahnhof istället. Har aldrig haft nåt som strulat så mycket, och Bahnhof nekade konstant. Sedan sket de i att svara när man ville säga upp.

Så jag ringde åter upp 3.
Jag: Bjuder ni på anslutningsavgiften?
3: Visst, du får ett halvår gratis också...

Har haft tre mobilt bredband i flera år har alltid fungerat klockrent, men på sista tiden har det blivit långsammare...
När jag köpte det var det perfekt, ingen begränsning i nedladdning och snabbt till skillnad från övriga som begränsade mängden data.

Tyvärr är de sega med utbyggnaden av 4g.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden