31-års present till flickvännen

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Vi träffades för bara två månader sen så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Slumpmässigt nog blev det så att vi är i Nice just den dagen på semester. Inga frierier eller sånt är aktuellt än på länge. Fyller alldeles snart själv år (före henner) så då kanske jag får en feeling för hur mycket man ska lägga också.

Tips emottages tacksamt! Vet att såna här trådar brukar balla ur...

Bjud ut på en fin middag / pickning på stranden en solig sommarkväll.
Berätta hur mycket du tycker om henne, kanske ge en ros eller något litet smycke. Tror mer det hänger på uppvaktningen än just presenten..

Xyron skrev:
2286690 Bjud ut på en fin middag / pickning på stranden en solig sommarkväll.
Berätta hur mycket du tycker om henne, kanske ge en ros eller något litet smycke. Tror mer det hänger på uppvaktningen än just presenten..

Word på den.

Är hon en värd tjej så blir hon mycket gladare över att du gör något än tömmer halva pånboken på henne. :)

Kanske en picknik någonstans avsides med massage/musik o hela grejen?

Fem inlägg sen barkade det åt... :)

Hon är en klart "värd" tjej med eget liv och egna pengar så det är ingen som imponeras av nåt bara för att det ev. är dyrt. Att jag bjuder på schysst middag i Nice är gjutet men jag är sugen på nåt att ge henne också. Picknickande har det blitt en del redan här i E Stókolmo så jag vill nog ha en sak att ge bort.

Nicke skrev:
2286894 Fem inlägg sen barkade det åt... :)

Hon är en klart "värd" tjej med eget liv och egna pengar så det är ingen som imponeras av nåt bara för att det ev. är dyrt. Att jag bjuder på schysst middag i Nice är gjutet men jag är sugen på nåt att ge henne också. Picknickande har det blitt en del redan här i E Stókolmo så jag vill nog ha en sak att ge bort.

Hitta nåt personligt, snacka med hennes polare lite i smyg för att se vad hon gillar. Smycken funkar ju för det mesta men se till att fixa nåt speciellt och inte bara valfritt Guldfyndhalsband. Behöver absolut inte vara dyrt, det finns snygga smycken i alla möjliga billiga materal som t.ex. mässing eller tenn. Om hon gillar nån särskild färg kanske det är läge att köpa ett par örhängen med stenar i nämnda färg?

Annars skulle ju en trip till Frankrikes mysigaste stad Annecy vara trevligt. Ligger dock 50 mil från Nice så det kanske inte är aktuellt... :3freak

Nej, smycken är tråkigt!

Köp nåt gulligt personligt, kolla med hennes vänner eller tänk på om hon har sagt nåt hon skulle vilja ha/hitta på. Det är roligare med flera billiga saker som betyder något och man verkligen vill ha än nåt smycke för en massa pengar.

Pengarna spelar ingen roll.

Hmm, schyssta underkläder kanske. Hon gillar det och jag gillar det (på henne då...). Får bli "nödlösning". Smycken har hon rätt mycket av och har dessutom precis gått en kurs och gjort en del egna halsband och örhängen. Presentkort på spa eller massage verkar inte så kul att ge även om det säkert är uppskattat.

*/ ?>
Back