31-års present till flickvännen

Hm, Pilgrim kanske kan vara nåt. Jag ska snart få skjutsa henne för första gången. MC: håller bara på att fixa ihop grejer så hon har full utrustning. Hon är en jäkel på att laga mat så hon bad att få fixa födelsedagsmiddag åt mig på måndag. Tänker jag INTE erbjuda själv för då kommer hon att göra slut :D

Haha, nycklar fick jag nyss och hon ska få mina så fort han som byggde kök hos mig lämnar tillbaka dem. En snabeldrake eller strykjärn borde vara säkra kort - eller vad säger ni tjejer?

Biturbo skrev:
2287644 Ge henne en ny dammsugare och nycklar till lägenheten....

Jaha, nu är det kris! Har imorgon fm och i nödfall måndag fm på mig att fixa nåt. Jag fick en RIB-båtstur av henne vilket är klockrent. Enligt vad jag kollat kostar det 1700 för oss två för en 3-timmars tur. Smickrande och jag vill lägga nåt liknande. Klurar på smycken och underkläder men andra tips så här i sista sekund mottages gärna.

Nicke skrev:
2324213 Jaha, nu är det kris! Har imorgon fm och i nödfall måndag fm på mig att fixa nåt. Jag fick en RIB-båtstur av henne vilket är klockrent. Enligt vad jag kollat kostar det 1700 för oss två för en 3-timmars tur. Smickrande och jag vill lägga nåt liknande. Klurar på smycken och underkläder men andra tips så här i sista sekund mottages gärna.

Ta en funderare även på spa och såna grejer som du skrev om. Det är riktigt lyxigt. Tror de flesta uppskattar sånt.
Åhlens i City har schyst spa-grejs högst upp i huset om man inte vill ta sig till typ Hasseludden.

Underkläder kan ju vara klurigt, men antingen köpa om du vet rätt size ;)
Eller presentkort. Gärna på någon dyrare butik där de har schysta grejer och kunnig personal. Är inte varje dag man har råd att gå till såna butiker.

En valfri tatuering :)
Sitter där för livet.

Pris från 1000 och uppåt, PM:a så kan jag rekommendera en suverän gaddare söder om sthlm :)
/D

*/ ?>
Back