Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sporthoj.com växer! 
DreeTman skrev:hehe... hur många procent fler är det än vad det är på den där andra "minst lika bra hojsiten" med snarlikt namn o logga?![]()
DreeTman skrev:hehe... hur många procent fler är det än vad det är på den där andra "minst lika bra hojsiten" med snarlikt namn o logga?![]()
Swedie skrev:fantasier dem grundar sin "fakta" på...
kul hur dem ändrar texten... haha! och dem klagar på denna sidan.
tror vi har hittat ett par mentalt frånvarande individer.
jag tror du missar att poängen med siten just är att de ska snacka om slangande förbi snutstationen och liknade.Nicke skrev:Hmmm... jag ska ju inte såga den andra sajten redan. Har kollat igenom de få postningarna och det verkar ju vara en del "öh, fan ba slangade förbi snutstation å dåm ba blev helt snea"-folk. Inget jag är intresserad av att läsa. Känns som lite fjortisvarning. Jag hoppas de hajar att om de börjar moderera annat än cp-inlägg så drar folk på stört.
Silwer skrev:jag tror du missar att poängen med siten just är att de ska snacka om slangande förbi snutstationen och liknade.
Troligen blev de utskrattade här när de försökte.
Kricke skrev:
kolla här
OBS. Vi redigerar inte ditt inlägg som Swedie gör på SH.com (FAKTA) här är ordet fritt även om det kan svida i pälsen
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA