300 km/h stoppie, på is

"Jag orkade hålla i mig, men fötterna stod rätt ut i luften bakåt i den hastigheten. Jag kom ned på sitsen – eller sitsen var borta, den hade flugit av. "

HAHAHAHA

Skön gubbe :) Fast jag tycker de där däcken känns som ett rivjärn och kan "skala banan" med föraren. Farligt!

Jag är gärna med o bidrar till insamling!
Den gubben hade änglavakt, så tycker han kan prova igen :D

Jag pratade en del med gubben och hjälpte till att lyfta in hojen i bussen, riktigt sympatisk karl men han har ingen som hjälper honom och han beklagade sig över att han inte hade pengar för att laga hojen.

Han vill så gärna köra i Färilla till sommaren och han säger själv att tiden håller på rinna ut då han är en bit över 70 bast och inte vet hur länge han kan hålla på, är det någon som kan starta en insamling så är jag lätt med och lägger en slant.

Jag pratade en del med gubben och hjälpte till att lyfta in hojen i bussen, riktigt sympatisk karl men han har ingen som hjälper honom och han beklagade sig över att han inte hade pengar för att laga hojen...

Han vill så gärna köra i Färilla till sommaren och han säger själv att tiden håller på rinna ut då han är en bit över 70 bast och inte vet hur länge han kan hålla på, är det någon som kan starta en insamling så är jag lätt med och lägger en slant.

Ja men då är det väl nästan mer eller mindre våra plikt här inne på sporthoj...

Lägger gärna en slant men hålla i det får någon annan göra...:glö

indiegogo.com är ju ett enkelt alternativ men ca 9-13% försvinner i avgifter (deras egna avgift samt kortavgifter). Fördelen är dock att du kan använda både paypal och kort för donation

Jag pratade en del med gubben och hjälpte till att lyfta in hojen i bussen, riktigt sympatisk karl men han har ingen som hjälper honom och han beklagade sig över att han inte hade pengar för att laga hojen.

Du som var på plats, vad skulle du säga var helt och vad var skrot?
Tänkte, hur mycket cash kan tänkas behöva för att återställa till körbart skick?
Insamlingar går bättre om man sätter upp ett mål eller två mål att nå upp till

COOL GUBBE! Vad kör han för hoj som gör 330 på is????

ECU till en ZX14 2012 års model, (dubbla spridare). All el från bakramen. Bakramen trasig.
Pratade med Örjan i lördags, var rätt mosig i kroppen men glad att inte klota. Gott gry i senioren, som brinner för racing. Klart vi kan hjälpa Risarvens nykorade SM vinnare.

Även hål i tanken men det kan ju gå fixa. Är det ingen som har nån känning hos en Kawahandlare som kan höra efter om dom kan tänkas sponsra med en ny röv, plast och elhärva? Borde vara fin reklam för dom tycker jag.

Där snackar vi om en stålfarfar med stålkulor!!!

Hade gärna velat se det live eller på film, låter ju helt overkligt.

Klart gubben ska ha hjälp att få igång hojen till sommaren :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...