3 har ruskigt bra erbjudande nu!

Ur dagens Industri: "Beroende på operatör och val av abonnemang varierar priset mellan Telias dyraste variant på 40.000 kronor till 3:s billigaste som kostar 9.000 kronor i månaden för samma datamängd."

Kostnaden för att surfa 30 min om dagen med mobilen.
 
ska det kosta sådär kan dom lägga ner skiten allt över 1krona minuten på nätet är för mycket tycker jag,så beroende kan man inte bli som privatperson att det är värt det.......

Bingo skrev:
Ur dagens Industri: "Beroende på operatör och val av abonnemang varierar priset mellan Telias dyraste variant på 40.000 kronor till 3:s billigaste som kostar 9.000 kronor i månaden för samma datamängd."

Kostnaden för att surfa 30 min om dagen med mobilen.
 
Holger skrev:
ska det kosta sådär kan dom lägga ner skiten allt över 1krona minuten på nätet är för mycket tycker jag,så beroende kan man inte bli som privatperson att det är värt det.......

Eftersom det inte är minutavgift så kan du vara uppkopplad precis hur länge du vill, det som spelar roll är vad du gör.
Att exempelvis vara påloggad på Sporthojschatten drar exempelvis väldigt lite bandbredd, att sitta och tanka stora filmer eller ladda ner/dela ut musik är en helt annan sak.

Jag har 3s abonnemang med 50 MB per månad, än så länge har jag inte överskridit 50MB-gränsen, och då har jag ändå arbetat vid flera tillfällen uppkopplad mobilt. (Dock så är mitt arbete oftast bestående av textbaserad kommunikation, terminalfönster mot datorsystem).

Jag tycker det är riktigt skönt att slippa minutavgiften och bara betala för det man nyttjar, eftersom man då som sagt kan vara uppkopplad permanent utan att det kostar extra.
 
Hur fan kopplar man upp sig på nätet med den då?
 
berggren_martin skrev:
Nej, jag tror det finns en systemteknisk förklaring till det. Sen är det inte alls säkert att de i nuläget är lika tillförlitliga i norrländska glesbygden jämfört med i fjollträsk och andra överbefolkade arealer.


Yepp!
Åker man längs E4 :an funkar det säkert (Och upp till Åre), men stanna och gå ut slå en 7:a så har man tappat kontakten...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top