3 har ruskigt bra erbjudande nu!

Ur dagens Industri: "Beroende på operatör och val av abonnemang varierar priset mellan Telias dyraste variant på 40.000 kronor till 3:s billigaste som kostar 9.000 kronor i månaden för samma datamängd."

Kostnaden för att surfa 30 min om dagen med mobilen.

ska det kosta sådär kan dom lägga ner skiten allt över 1krona minuten på nätet är för mycket tycker jag,så beroende kan man inte bli som privatperson att det är värt det.......

Bingo skrev:
Ur dagens Industri: "Beroende på operatör och val av abonnemang varierar priset mellan Telias dyraste variant på 40.000 kronor till 3:s billigaste som kostar 9.000 kronor i månaden för samma datamängd."

Kostnaden för att surfa 30 min om dagen med mobilen.

Holger skrev:
ska det kosta sådär kan dom lägga ner skiten allt över 1krona minuten på nätet är för mycket tycker jag,så beroende kan man inte bli som privatperson att det är värt det.......

Eftersom det inte är minutavgift så kan du vara uppkopplad precis hur länge du vill, det som spelar roll är vad du gör.
Att exempelvis vara påloggad på Sporthojschatten drar exempelvis väldigt lite bandbredd, att sitta och tanka stora filmer eller ladda ner/dela ut musik är en helt annan sak.

Jag har 3s abonnemang med 50 MB per månad, än så länge har jag inte överskridit 50MB-gränsen, och då har jag ändå arbetat vid flera tillfällen uppkopplad mobilt. (Dock så är mitt arbete oftast bestående av textbaserad kommunikation, terminalfönster mot datorsystem).

Jag tycker det är riktigt skönt att slippa minutavgiften och bara betala för det man nyttjar, eftersom man då som sagt kan vara uppkopplad permanent utan att det kostar extra.

Hur fan kopplar man upp sig på nätet med den då?

berggren_martin skrev:
Nej, jag tror det finns en systemteknisk förklaring till det. Sen är det inte alls säkert att de i nuläget är lika tillförlitliga i norrländska glesbygden jämfört med i fjollträsk och andra överbefolkade arealer.

Yepp!
Åker man längs E4 :an funkar det säkert (Och upp till Åre), men stanna och gå ut slå en 7:a så har man tappat kontakten...

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage