Thruxten
Ny medlem
Lite funderingar, har under en tid nu försökt läsa allt jag kan om motard och tävlingar etc för att få lite kött på benen eftersom det verkar som att det skall byggas en MC bana i mina hemkrokar, i alla fall på ett okej avstånd för att träna.
Detta lär väl inte ske förrän nästa år dock så det ligger lite längre fram i tiden, men tänkte ni som både tävlar och tränar i SM om ni har någon koll på hur 250cc klassen ser ut riktigt.
Är det mest bara kids som kör den klassen eller är det även folk över 20 års åldern som håller på med dessa lägre kubik, kanske är det dumt att börja där överhuvudtaget och istället gå direkt på någon av dom större maskinerna för att inte bara kasta bort tid?
Vad jag fått fram i alla fall är att det verkar vara en liten satsning på just denna klass och det låter inte alls dumt.. hade varit skoj om man kunnat bli några stycken från norrland som kör detta och kunde träna ihop.
Nåväl, korkade frågor kanske men om någon med lite information har lust att dela med sig vore jag oerhört tacksam
Detta lär väl inte ske förrän nästa år dock så det ligger lite längre fram i tiden, men tänkte ni som både tävlar och tränar i SM om ni har någon koll på hur 250cc klassen ser ut riktigt.
Är det mest bara kids som kör den klassen eller är det även folk över 20 års åldern som håller på med dessa lägre kubik, kanske är det dumt att börja där överhuvudtaget och istället gå direkt på någon av dom större maskinerna för att inte bara kasta bort tid?
Vad jag fått fram i alla fall är att det verkar vara en liten satsning på just denna klass och det låter inte alls dumt.. hade varit skoj om man kunnat bli några stycken från norrland som kör detta och kunde träna ihop.
Nåväl, korkade frågor kanske men om någon med lite information har lust att dela med sig vore jag oerhört tacksam