Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:På tal om ingenting inledde jag min kampanj för att vara i bättre form nästa säsong idag: var i simhallen 06:50 och köpte årskort på vägen ut.
![]()

oscar skrev:Haha... Var glad att du inte gjorde samma misstag som jag. Jag köpte terminskort på vägen in, ivrigt påhejad av en kompis! Blev förbannad på alla feta och äckliga kärringar som ¨simmade¨ framför en så jag sket i det och stack hem. Har inte satt min fot där sedan dess och det doppet kostade mig 2500 spänn i timmen...![]()

Nyteknik skrev:Var de så många och så feta och äckliga att du inte kunde simma?
![]()
oscar skrev:Ja de var så många!!! De var långsamma och därmed i vägen! Känns inte lönt att simma när man inte kan hålla ett lagom tempo...

Nyteknik skrev:PRO-träning är bra...
Herregud, träna på ett gym.oscar skrev:PRO-träning är bra...
oFFkeFF skrev:En liten fågel i örat viskade att en ruskigt snabb VM-förare kommer som han sa det "ta det lite lugnt hemma nästa å, och trött på 'penga-rejsingen' i vm-cirkusen".
Robbin lär bli överjävla giftig i 250-sm nästa år![]()
Miss Ullis skrev:Det tror jag definitiv inte att han kommer att göra, jag har hört andra planer....
valmers skrev:Herregud, träna på ett gym.

Friskis & Svettis räknas inte. Vräng på lite vikter på en skivstång, så kanske din dröm om en överkropp, som Jalle skrev om en gång, går i uppfyllelse.oscar skrev:Jag tränar numer styrkegympa med Nordgren på onsdagar och cross på helgerna!
![]()
Bättre än Latin Step Up Aerobic med obligatoriska benvärmare som du sysslar med...![]()
valmers skrev:Herregud, träna på ett gym.
valmers skrev:Friskis & Svettis räknas inte. Vräng på lite vikter på en skivstång, så kanske din dröm om en överkropp, som Jalle skrev om en gång, går i uppfyllelse.
Nyteknik skrev:Jag ser stackarna i gymet från min position i bassängen och det ser riktigt tråkigt ut. Simma är sensuellt. Och man får muskler och motion.

oscar skrev:Hur sensuellt är det egentligen att bada i snorungars piss och gamlingars svett och ost!?![]()
Nyteknik skrev:Ha ha! Men vadå "ost"? Skånska?
Det är förmodligen, om man ska tala om kroppsvätskor, jämförbart med andra aktiviteter som brukar nämnas som sensuella.
oscar skrev:Den osten du odlar mellan benen!
När det gäller att kroppsvätskor så vill jag kunna välja vems det gäller...

valmers skrev:"Träning" i en kroppsvätskebemängd bassäng med Greta och Gunnar, 87, eller träning i ett gym överfullt med. Svårt val.
![]()
Kunde du inte ha slipstreamat?Nyteknik skrev:Om det är viktigt att kunna glo på tjejer när man tränar så är valet såkart enkelt. Där jag simmar är det måttligt med gamlingar i vägen. Däremot var det igår ett par unga tjejer som simmade snabbare och längre än vad jag orkade göra.

Nyteknik skrev:Där jag simmar är det måttligt med gamlingar i vägen. Däremot var det igår ett par unga tjejer som simmade snabbare och längre än vad jag orkade göra.

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!