250-rykten

Nyteknik skrev:
På tal om ingenting inledde jag min kampanj för att vara i bättre form nästa säsong idag: var i simhallen 06:50 och köpte årskort på vägen ut.

:3freak

Haha... Var glad att du inte gjorde samma misstag som jag. Jag köpte terminskort på vägen in, ivrigt påhejad av en kompis! Blev förbannad på alla feta och äckliga kärringar som ¨simmade¨ framför en så jag sket i det och stack hem. Har inte satt min fot där sedan dess och det doppet kostade mig 2500 spänn i timmen... :huvet

oscar skrev:
Haha... Var glad att du inte gjorde samma misstag som jag. Jag köpte terminskort på vägen in, ivrigt påhejad av en kompis! Blev förbannad på alla feta och äckliga kärringar som ¨simmade¨ framför en så jag sket i det och stack hem. Har inte satt min fot där sedan dess och det doppet kostade mig 2500 spänn i timmen... :huvet

Var de så många och så feta och äckliga att du inte kunde simma?

:va

Nyteknik skrev:
Var de så många och så feta och äckliga att du inte kunde simma?

:va

Ja de var så många!!! De var långsamma och därmed i vägen! Känns inte lönt att simma när man inte kan hålla ett lagom tempo...

oscar skrev:
Ja de var så många!!! De var långsamma och därmed i vägen! Känns inte lönt att simma när man inte kan hålla ett lagom tempo...

Håller med. Där jag simmade i morse var en del pensionärer som rörde sig som långsamt flytande timmer i bassängen. Men de var inte fler än att jag kunde simma förbi utan att bli störd. En gubbe simmade bröstsim på ett ganska kul vis. Han använde samma teknik som professionella simmare; framåt under vattenytan och upp för att andas och ta nytt tag. Sedan ner igen och framåt under vattnet etc. Men gubbens skalle dök upp på samma ställe varje gång. Han kom inte framåt! Såg helt sjukt ut...

:rofl

oFFkeFF skrev:
En liten fågel i örat viskade att en ruskigt snabb VM-förare kommer som han sa det "ta det lite lugnt hemma nästa å, och trött på 'penga-rejsingen' i vm-cirkusen".
Robbin lär bli överjävla giftig i 250-sm nästa år :skrämd

Det tror jag definitiv inte att han kommer att göra, jag har hört andra planer....

valmers skrev:
Herregud, träna på ett gym.

Jag tränar numer styrkegympa med Nordgren på onsdagar och cross på helgerna!

:finger

Bättre än Latin Step Up Aerobic med obligatoriska benvärmare som du sysslar med... :arsele

oscar skrev:
Jag tränar numer styrkegympa med Nordgren på onsdagar och cross på helgerna!

:finger

Bättre än Latin Step Up Aerobic med obligatoriska benvärmare som du sysslar med... :arsele
Friskis & Svettis räknas inte. Vräng på lite vikter på en skivstång, så kanske din dröm om en överkropp, som Jalle skrev om en gång, går i uppfyllelse.

valmers skrev:
Friskis & Svettis räknas inte. Vräng på lite vikter på en skivstång, så kanske din dröm om en överkropp, som Jalle skrev om en gång, går i uppfyllelse.

De ska bli vältränade! Inte gå med posörbucklor på stranden.....

Nyteknik skrev:
Jag ser stackarna i gymet från min position i bassängen och det ser riktigt tråkigt ut. Simma är sensuellt. Och man får muskler och motion.

Hur sensuellt är det egentligen att bada i snorungars piss och gamlingars svett och ost!? :zpy

oscar skrev:
Hur sensuellt är det egentligen att bada i snorungars piss och gamlingars svett och ost!? :zpy

Ha ha! Men vadå "ost"? Skånska?

Det är förmodligen, om man ska tala om kroppsvätskor, jämförbart med andra aktiviteter som brukar nämnas som sensuella.

Nyteknik skrev:
Ha ha! Men vadå "ost"? Skånska?

Det är förmodligen, om man ska tala om kroppsvätskor, jämförbart med andra aktiviteter som brukar nämnas som sensuella.

Den osten du odlar mellan benen!

När det gäller att kroppsvätskor så vill jag kunna välja vems det gäller...

"Träning" i en kroppsvätskebemängd bassäng med Greta och Gunnar, 87, eller träning i ett gym överfullt med :tuttar . Svårt val. :rolleyes:

valmers skrev:
"Träning" i en kroppsvätskebemängd bassäng med Greta och Gunnar, 87, eller träning i ett gym överfullt med :tuttar . Svårt val. :rolleyes:

Om det är viktigt att kunna glo på tjejer när man tränar så är valet såkart enkelt. Där jag simmar är det måttligt med gamlingar i vägen. Däremot var det igår ett par unga tjejer som simmade snabbare och längre än vad jag orkade göra.

Nyteknik skrev:
Om det är viktigt att kunna glo på tjejer när man tränar så är valet såkart enkelt. Där jag simmar är det måttligt med gamlingar i vägen. Däremot var det igår ett par unga tjejer som simmade snabbare och längre än vad jag orkade göra.
Kunde du inte ha slipstreamat? :hihi

Nyteknik skrev:
Där jag simmar är det måttligt med gamlingar i vägen. Däremot var det igår ett par unga tjejer som simmade snabbare och längre än vad jag orkade göra.

Om de nu var så snabba hur kommer det sig då att det blev SNIGELspår efter dem...!? :D

Fy fan vilken nivå man håller idag! :fyllisar

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa