250 EM Assen

Nicklas leder då alltså EM med 1 poäng om jag räknar rätt vilket jag alltid gör! Hoppas han grejjar det här på dom återstående 3 racen :Bugar

Oscar är på sjukan med nyckelbenet i 4 delar, men han mår bra i övrigt :tummenupp

BrInK skrev:
2258919 det e typ 3:e eller 4:e gången han krasar dom jäkla nyckel-benen....
Kanske blir titanplattor som Sete då. Tråkigt att höra i alla fall. Hur länge blir han borta? Är han redo när SM drar igång igen?

BrInK skrev:
2258919 det e typ 3:e eller 4:e gången han krasar dom jäkla nyckel-benen....

Fjarde gangen... :)

De har precis slappt upp mig ur sangen pa sjukan efter att ha stoppat in lite titan i mig. Borde inte vara nagra prob att korakga o definitivt inga prob att kora sm pa knudan.

Har kort kass hela helgen o efter en bra start korde jag kass igen. Efter att blivit omkord av DP sa tyckte jag att det fick vara nog och okade lite. Tappade 30-40 meter pa dem varje varv in i snabbvanstern men tog igen allt in i det nya partiet. Var pa vag om DP nagra ggr, bla jamsides pa vag mot snabbvanstern men var alltid tvungen att sla av pga kassa spar. Nar var lilla klunga pa tre pers kommer ikapp en forare sa tankte jag att jag kunde ta alla genom att klamma mig om pa innern. Det var pa vag att ga anda till den ena foraren stangde dorren helt sa att bara inte kunde missa hans bakhjul o sen fa mig en flygtur. Kande direkt att nyckelbenet var av, och en liten titt innanfor skinnet var allt som behovdes for att konstatera det. Visade sig sen att jag aven hade lite brannsar pa ryggen!

F-n va trakigt att Fredde inte lyckades piska Molina :mad: och grattis till Niclas som jag tyckte gjorde riktigt bra ifran sig!
Fredde berattade forresten att hans hoj drog Smees Aprilia rakt fram... :3freak

Ses snart pa en bana nara dig! :)

/oscar

Last edited:
oscar skrev:
2259186 Fjarde gangen... :)

De har precis slappt upp mig ur sangen pa sjukan efter att ha stoppat in lite titan i mig. Borde inte vara nagra prob att korakga o definitivt inga prob att kora sm pa knudan.

/oscar

Härligt att höra att du är vid gott mod...

Se till att få röntkenbilderna med hem både före och efter att du fått titanet inopererat, förutom att de är snygga att ha i garaget så är de bra att visa upp för en svensk läkare för bedömning. Se också till att ge fan i att krascha på nyckelbenet så länge du har titanet inne då det om nått ger häftiga frakturer.

oscar skrev:

/oscar

Fan vad tråkigt å höra!

Glöm nu inte vad som gäller till nästa år, ska inte skriva det här för då blir det ju ett herrans liv, men krya på dig så ses vi nästa säsong... :)

krya på sig nu, KGA EM blir inga problem, fixar du.

Grattis till Fredde och övriga

Mrlind skrev:
2259244 Fan vad tråkigt å höra!

Glöm nu inte vad som gäller till nästa år, ska inte skriva det här för då blir det ju ett herrans liv, men krya på dig så ses vi nästa säsong... :)
svårt att läsa mellan raderna, inte...

AJ aj! Vad för plats låg du på Oscar?

Alex, var inte så hemlighetsfull. Kanske en tråd snart med vad folk planerar köra nästa år?

oscar skrev:

og igen allt in i det nya partiet. Var pa vag om DP nagra ggr, bla jamsides pa vag mot snabbvanstern men var alltid piska Molina :mad: och grattis till Niclas som jag tyckte gjorde riktigt bra ifran sig!

/oscar

Titan rockar! Krya på dig Oscar..

/Jörgen

oscar skrev:

Har kort kass hela helgen o efter en bra start korde jag kass igen. Efter att blivit omkord av DP sa tyckte jag att det fick vara nog och okade lite. Tappade 30-40 meter pa dem varje varv in i snabbvanstern men tog igen allt in i det nya partiet. Var pa vag om DP nagra ggr, bla jamsides pa vag mot snabbvanstern men var alltid tvungen att sla av pga kassa spar. Nar var lilla klunga pa tre pers kommer ikapp en forare sa tankte jag att jag kunde ta alla genom att klamma mig om pa innern. Det var pa vag att ga anda till den ena foraren stangde dorren helt sa att bara inte kunde missa hans bakhjul o sen fa mig en flygtur. Kande direkt att nyckelbenet var av, och en liten titt innanfor skinnet var allt som behovdes for att konstatera det. Visade sig sen att jag aven hade lite brannsar pa ryggen!

F-n va trakigt att Fredde inte lyckades piska Molina :mad: och grattis till Niclas som jag tyckte gjorde riktigt bra ifran sig!

/oscar

Du får trösta dig med att jag tog killen du körde in i på sista varvet. :)
Lite av en kombination av omkörning på yttern i snabbvänstern och förbibromsning in i chikanen.
Han såg inte så nöjd ut efter målgång... :hihi

DP #70 skrev:
2260660 Du får trösta dig med att jag tog killen du körde in i på sista varvet. :)
Lite av en kombination av omkörning på yttern i snabbvänstern och förbibromsning in i chikanen.
Han såg inte så nöjd ut efter målgång... :hihi

Hehe..... Den där jävla snabbvänstern borde slopas! :mad:

1 MOLINA Alvaro RFME E Aprilia 25
2 WATZ Fredrik SVEMO S Honda 20
3 SMEES Hans KNMV NL Aprilia 16
4 JENKER Steve DMSB D Fantic 13
5 CAJBACK Nicklas SVEMO S Aprilia 11
6 WALTHER Thomas DMSB D Honda 10
7 POLZER Yves ÖAMTC A Aprilia 9
8 FILLA Michal ACCR CZ Yamaha 8
9 BINUCCI Patrizio FMI I Aprilia 7
10 BEITLER Ronald KNMV NL Honda 6
11 MARTENSSON Andreas SVEMO S Aprilia 5
12 MENGHI Omar FMI I Aprilia 4
13 MINNEROP Mike DMSB D Honda 3
14 KRISTIANSEN Lars DMU DK Yamaha 2
15 GARDNER Ian ACU GB Yamaha 1

Neutral skrev:
Tror jag ska fråga om en autograf nästa gång. :hihi

oscar skrev:

/oscar

krya på dig ! kul att det va nån som så att vi viftade hysteriskt med svenska fanan !!

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back