25 platser kvar till Söndag 16/7 - SSEMSE

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Maverick_ou812 skrev:
2296920 En allmän uppmaning till alla som akualiserades av detta inlägg (så snälla ta inte illa upp, det är inte riktat till dig)

Ingen fara jag skrev ju själv att jag får avstå från lördagens festande.
Aldrig köra och dricka ens på samma dygn för min del.
Köra är oftast roligare och man är mindre trött dagen efter. :rolleyes:

Men uppmaningen sitter säkert helt rätt nu när man kanske tro att man kan ta en rassdrik till för man ska ju inte köra förrän på kvällen.

Maverick_ou812 skrev:
2296920 En allmän uppmaning till alla som akualiserades av detta inlägg (så snälla ta inte illa upp, det är inte riktat till dig)

Vi har promillegräns på SRW och det görs stickprovskontroller vid incheckningen samt under körpassen om någon misstänks inte vara helt frisk.
Se detta som en ren upplysning inget annat.
fan oxå! jag som inte vågar köra hoj nykter...... det är ju livsfarligt så jag måste juh bedöva mina sinnen annars funkar det inte.......

allt ovanstående är ironi och ska tas på största allvar ....not

:Bugar

Kan folket ha förbarmande med mig så jag kan få möjlighet att komma ut på banan på söndag och inte sno platsen som är kvar i GUL grupp??

Jag kanske skall boka mig på den sista gulplatsen ändå, hmhmhmhmhm, visst ja, jag jobbar ju. Kanske kan ta ledigt :7peta :rofl

JKay skrev:
2297024 :Bugar
Kan folket ha förbarmande med mig så jag kan få möjlighet att komma ut på banan på söndag och inte sno platsen som är kvar i GUL grupp??

Jag håller tummarna så att vi två kan får resten av gruppen att slita sitt hår, föråkarna att söka stödpersoner och kurvorna be att få rätas ut.

:tummenupp

JKay skrev:
2297024 :Bugar

men den vill ju jag ha.. :3freak let the fastest man win :hihi den andre får fota :D

Det var ju dömt att misslyckas och vänta tills i morgon! GUL full.... :mad:

*muttrar* O jag som baaad så snällt! :huvet

Bara för det så ska jag fota....depån istället! :tuttar

120 Delti Visnjei Röd - Snabb
200 Johan Holmberg Röd - Snabb

Now I have to humiliate you ...... muhahahahahahahahahahahah

JKay skrev:
2297497 Det var ju dömt att misslyckas och vänta tills i morgon! GUL full.... :mad:

*muttrar* O jag som baaad så snällt! :huvet

Bara för det så ska jag fota....depån istället! :tuttar

får jag platsen ska jag se om jag inte kan fixa med model åt dig då ingen fottboll nu på söndag hoppas jag.. :3freak

ajfan de va ju slut redan..då blir de som vanligt att sitta o lurpassa pgh du vet att du uppskattas :)

Malmö-motard skrev:
2297020 Vem skall jag ..censur.. för att få en åkbiljett i vit grupp?

Jag vill köra :4skrika :D
Vill inte vara glädjedödare MM men jag har för mig att det finns nån restriktion mot motarder på SRW. Kolla upp det innan du bokar.

Maverick_ou812 skrev:
2297700 Vill inte vara glädjedödare MM men jag har för mig att det finns nån restriktion mot motarder på SRW. Kolla upp det innan du bokar.

va jag läst på sydskanes så får de som e medlemar va kvar men de tar inte in några nya motarder så de ser ju inte ljust ut med dock kör ju putteliten motard men han kanske e medlem då..

Malmö-motard skrev:
2297549 Afan? Men då bokar jag imorgon bitti då. Tack!
Hur många vita platser är där totalt?
25st i varje grupp.
Jag tror inte där finns restriktioner på Motard - BMW-Micke kör ju en :hihi
Jag kan heller inte hitta något på hemsidan som skulle begränsa.
Man skippade Motardgrupperna då uppslutningen blev usel från gång till en annan... Att de kör "andra spår" kan inte vara så kvistligt - bara att köra om dem på utsidan :lol

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing