Snabbe_jag
Kalla på Åsa!!!
ZoulFly skrev:
Så här ser dom i alla fall ut så du vet vilka du ska leta efter när jag förirrat mig till öltältetCarlan, 11 bast och Fansan är 9.
Tycker du var feg som inte la ut bild direkt på dina telingar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ZoulFly skrev:
Så här ser dom i alla fall ut så du vet vilka du ska leta efter när jag förirrat mig till öltältetCarlan, 11 bast och Fansan är 9.
Snabbe_jag skrev:Tycker du var feg som inte la ut bild direkt på dina telingar![]()
ZoulFly skrev:Eh...nu är jag inte med???

oscar skrev:Jag vill köra men vågar knappt be om mer ledigt! Fast man måste kanske inte köra träningen... Hmm...
BrInK skrev:äh träna e gay! vi kör upp fredag kväll oscar.
sen e det skit samma var i från du startar för du lär ändå va om mej innan rakan e slut.....
ZoulFly skrev:Har inte en aning ännu...det här är ett projekt som kräver en hel del insatser, framför allt så måste barnen avprogrammeras efter rätt intensiva skräckkampanjer om hur farligt och ansvarslöst det är med RROch troligen är det bara dottern som ska med, för sonen är upptagen på annat håll.
Så här ser dom i alla fall ut så du vet vilka du ska leta efter när jag förirrat mig till öltältetCarlan, 11 bast och Fansan är 9.
BrInK skrev:äh träna e gay! vi kör upp fredag kväll oscar.
sen e det skit samma var i från du startar för du lär ändå va om mej innan rakan e slut.....

Macho Woman skrev:De såg ju helt normala ut.Vet inte vad jag hade väntat mig med en sådan farsa.
Jag tänkte lära dem boråsiska och teori kring sex & samlevnad.
De är väl trötta av sig, va? Jenny behöver också stora doser öltält.

ZoulFly skrev:Ja, dom är övertrötta av sig...på morgnarna. Dom lägger sig tyvärr extremt sent...i alla fall på somrarna och i alla fall i sin fars sällskap. Men det är lugnt, dom är med mig på kvällstid så du kan härja fritt i öltältet
Utbildningsplanen ser f.ö. helt ok ut...det börjar väl bli dags för såntOch det där kommer dom aldrig vilja lyssna på om det kommer från mig, misstänker jag.
Macho Woman skrev:Okej. Då säger vi det. På dagtid är de mina. Jag tror att du kommer att få en rejäl överraskning när du ser mig kring barn. Jag får en helt annan personlighet. Folk i rr-depån lär bli duktigt förvånade. Jag kan bete mig vuxet.![]()
Dom kommer att ÄLSKA motorcyklar efter den helgen, och tvinga Sål Farsan att köpa minimoto till dom Åsa #96 skrev:NEJ!!!! så kan vi väl inte ha det, då rubbas ju hela depåns sinnesrubbning, livet kommer att bli grått å trist - som reklamen för BOBs flaskmarmelad. Detta måste vi göra något åt.
Troligen kvalar jag ändån inte in, så då kan vi ju hjälpas åt.
He, he - ungarna vet inte vad dom har att se fram emotDom kommer att ÄLSKA motorcyklar efter den helgen, och tvinga Sål Farsan att köpa minimoto till dom
![]()
![]()
Snabbe_jag skrev:Klart att du kvalar in, annars blir det![]()
![]()

Macho Woman skrev:Okej. Då säger vi det. På dagtid är de mina. Jag tror att du kommer att få en rejäl överraskning när du ser mig kring barn. Jag får en helt annan personlighet. Folk i rr-depån lär bli duktigt förvånade. Jag kan bete mig vuxet.![]()
Ghhaaaa Negligé.... (med homerröst)ZoulFly skrev:Lugn, lugn, lugn...det räcker ju med den tid jag är ute och kör. Du får inte negligera ditt ansvar som depåvärdinna, som du märker på reaktionerna![]()
Gulsnabbtrajja skrev:Ghhaaaa Negligé.... (med homerröst)![]()
Gulsnabbtrajja skrev:Ghhaaaa Negligé.... (med homerröst)![]()
Macho Woman skrev:Så du tycker att barnen ska vaktas av en berusad, gapig, illrödhårig kvinna endast iklädd negligé?
Gnäll inte på mig, det var ZoulFly som börja...Macho Woman skrev:Så du tycker att barnen ska vaktas av en berusad, gapig, illrödhårig kvinna endast iklädd negligé?

Gulsnabbtrajja skrev:Gnäll inte på mig, det var ZoulFly som börja...![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |