25 platser kvar i R600/1000 på Anderstorp

Skärp er nu för fan! Jag kommer ju att vara där. Roligare än så blir det inte!

För bilden på Chrille ger jag 9.254 i estetiskt värde. :rock

Last edited:
Gulsnabbtrajja skrev:

Nu måste jag ju spöa upp Sköld eller nån :eek:

Här tror jag att jag kan tala även för Åsa. Klarar du det lovar att vi att göra samma sak som vi lovade att göra om du kom ner på 1.12.5 på Keleåsen. Kan det vara något?

Macho Woman skrev:
Här tror jag att jag kan tala även för Åsa. Klarar du det lovar att vi att göra samma sak som vi lovade att göra om du kom ner på 1.12.5 på Keleåsen. Kan det vara något?

I'm on :tummenupp :D

Är ju ANMÄLD men har seriösa problem med att jag i såna fall behöver ha med mig barnen och någon som kan ta hand om dom o-m det nu skulle hända nånting. Alla förslag välkomnas och det gör ingenting alls om dom är av det seriösa slaget :D

ZoulFly skrev:
Är ju ANMÄLD men har seriösa problem med att jag i såna fall behöver ha med mig barnen och någon som kan ta hand om dom o-m det nu skulle hända nånting. Alla förslag välkomnas och det gör ingenting alls om dom är av det seriösa slaget :D

Barn är inga problem. Jag har en femårig pedagogisk utbildning. Överlåt dem till mig?

Macho Woman skrev:
Barn är inga problem. Jag har en femårig pedagogisk utbildning. Överlåt dem till mig?

Kanon...då har du mer utbildning på att ta hand om dom än mig :D Vilka dagar kommer du vara där, tror du???

ZoulFly skrev:
Kanon...då har du mer utbildning på att ta hand om dom än mig :D Vilka dagar kommer du vara där, tror du???

Inte den blekaste aning än. Men jag är ledig så jag kan vara där så fort de öppnar. Vid vilken tidpunkt behöver du barnvakt?

Macho Woman skrev:
Inte den blekaste aning än. Men jag är ledig så jag kan vara där så fort de öppnar. Vid vilken tidpunkt behöver du barnvakt?

Det är väl framförallt på kvällarna när öltältet är öppet ;)

Macho Woman skrev:

Har inte en aning ännu...det här är ett projekt som kräver en hel del insatser, framför allt så måste barnen avprogrammeras efter rätt intensiva skräckkampanjer om hur farligt och ansvarslöst det är med RR :rolleyes: Och troligen är det bara dottern som ska med, för sonen är upptagen på annat håll.

Så här ser dom i alla fall ut så du vet vilka du ska leta efter när jag förirrat mig till öltältet ;) Carlan, 11 bast och Fansan är 9.

Bifogat

• img_0682.jpg
    img_0682.jpg
    51.5 KB · Visningar: 175
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti