25 kW uppkörning

suzuki125

Ny medlem
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
KTM SMR690 -08, Suzuki 125cc 2T, hemmabyggd Honda CB125. GSXR750 - 96 SÅLD
Hallå ja

jag har tagit lätt MC kort på trafikskola, även gjort riskutbildningarna. Så nu är det bara att köra upp på 25 kW mc som privatist. Bokade nyss uppkörning

Helt enkelt, tror ni man kan faila provet? Alltså, banorna går som en dans, och bra på att hantera min gixxer osv, har ju redan som sagt tagit ett körkort, + håller på med bilkörkort, kan staden utantill jag ska köra i och allt.

Men är ändå orolig men vafan? Någon som tagit lätt mc kort och sen blivit kuggad på tung? Känns ju helt sjukt. Du får ju köra med din lätta mc i trafiken även om du kuggar på det tunga.

Ta det lugnt bara, ingen stress, bedöm varje situation och ha bra uppsikt i dödavinklen så ska de hela nog gå bra:tummenupp Lycka till!

Jag själv kuggade när jag skulle köra upp från mellan till tung. Hade inte övat något sen jag klarade mellan och hade en cykel jag kört med en dag innan.
Jag låste framhjulet på bromsningen.

Ta det piano bara

Vilken jävla fråga, klart att man kan kugga provet. Och ingen vet väl bättre än du själv hur du kör och om du kommer klara det?

Ja. Du kan misslyckas. Men om du tar det lugnt och har övat kommer du att klara det galant!:tummenupp Men som sagt är det helt och fullt upp till dig. Ingen annan.

Jag själv kuggade när jag skulle köra upp från mellan till tung. Hade inte övat något sen jag klarade mellan och hade en cykel jag kört med en dag innan.

Ta det piano bara

Öhhhh, fick jag nå specialkort jag eller som inte behövde göra nått för att få tung från mellan?:P Det står ju liksom samma skit på kortet, så vet inte vad för uppkörning du gjort riktigt?:P

Ta det piano bara

Man kör väll inte upp från mellan till tung:confused:

Du lär väl faila direkt om du kommer dit med en 750 med 130 hk och ska köra upp för mellan? :va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti