Nej. Menar du att dina inlägg skulle göra det uppenbart så är svaret än mer ett nej, med emfas på nej. För övrigt är det ju ingen faktaspäckad tråd utan mer ett lite osakligt spekulerande och önsketänkande.
Finner det glädjande att ingen börjat tala om plågsamma sätt att hämnas eller annat icke konstruktivt elände. Folk är ofta så kreativa med dylikt att man blir rädd för, eller åtminstone bekymrad över den del av befolkningen som i någon mån ändå räknas som friska. Här verkar ju den huvudsakliga önskan vara att hon skall inte ställa till mer för varken anhöriga eller andra här.
Hon blev dömd till 2 1/2 år, vilket hovrätten ogillade. Det är väl lite deras grej. Vilket svängrum de hade givit henne denna gång kan vi hittills bara spekulera i. Är beredd på det värsta men även att de övertrumfar det.
Jag tror att det finns möjligheter att åstadkomma upprättelse för drabbade. Däremot tror jag inte att det prioriteras. Jag tror inte advokater intresserar sig för det finns inga pengar i det vilket det gör i att företräda Ingela.
Kan man inte bara få låtsas att det någon gång medgavs upprättelse för drabbade, ens i en kvasidiskussion på SH?