Vill väl inte direkt säga att 24+ hos LF är GULD, men för mig så var det det minst dyra bolaget i år! Har haft både TH och Folksam tidigare, dock så höjer de premien sjukt mycket varje år
Trygg Hansa:ca 24-25000 hel/helår, men eftersom man har garageförsäkring under vintern så blir det ju inte riktigt de siffrorna i slutänden. Men när de sa att under sommarmånaderna så kostar det
3028krper månad så tackade jag för mig.
Folksamsom jag hade förra året ville i år ha mellan 2100-2200kr/månad de månader hojen är påställd. Plockar på som sagt om man vill åka hoj
Ringde till
LF som förra året skulle ha 13750 för 24+försäkringen, i år ville de ha ca 11900kr. Dock så är ju hojen helförsäkrad året runt.
För Er som har
IF och tycker att de är prisvärda, jag ringde dem förra året, men eftersom jag tidigare har "lånat"ut mitt kk 2 månader så bedömde de mig som ny körkortstagare igen

, trodde tjejen i kundtjänst läste upp Bill Gates förmögenhet eller nåt när jag fick reda på premien
Att det kostar PENGAR och för många sjukt MYCKET PENGAR är det inget tvivel om när det är dags att försäkra " älsklingen ". Ändå tur att man har kommit upp i åren och inte bor i storstan som en del av Er andra gör......
/ Gixxer 1