23:30 Grand Prix Säsongen 2005 med fokus på Valentino Rossi (00:00)

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min Italienska älskarinna
På eurosport

den 6 december 2005
Moto GP
23:30 Grand Prix Säsongen 2005 med fokus på Valentino Rossi (00:00)

Hah, påminner mig om att jag faktiskt drömde om nästa års race där Rossi är ständigt överlägsen med ett halvt varv, fast kraschar ut sig hela tiden.

vem spelar in och lägger ut på nätet????

Varför kan de inte göra ett rejält program som verkligen går lite mer på djupet och låter förarna prata lite mer djupgående. Bara en massa snuttar som mest kändes ihoprafsade. Dock roliga klipp från tidiga karriären.

Det bästa av filmen var efter racet i Jerez när Sete och Valle gick upp för trappan till podiet eller om det var presskonferansen :D

Fan fan fan

För digitalboxen! :mad: :huvet Om någon har programet digitalt. pm:a mig då. Vill se det. Tack

Hade tyärr inte heller möjlighet att se detta. Finns det någon som kan lägga upp det här? :Bugar

Pelle B skrev:
Hade tyärr inte heller möjlighet att se detta. Finns det någon som kan lägga upp det här? :Bugar

Instämmer...vill också se.

moto-gg skrev:
Det bästa av filmen var efter racet i Jerez när Sete och Valle gick upp för trappan till podiet eller om det var presskonferansen :D
Den blicken, leendet och huvudskakningen från Rossi sa nog ungefär allt han tycker om Sete. :D

Jag insåg i går precis hur j-a värdelöst kass Setes säsong varit! Tror jag såg honom gå i mål en gång och det var efter att han touchade Rossi i sista kurvan och lattjade lite i lecahavet... Setes säsong 2005 = definitionen på misär!
Fast i Rossis hemstad skulle det vara kul att sitta på ett fik när de kör GP, lite Stenmarkskänsla från 70-talet där! :tungan

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back