22mm Hylsbits, sexkant, finns det?!
Idag skulle jag montera loss framhjulet och blir stående med hylsnyckeln i näven och hakan i backen...
Det behövs nämligen en 22mm
confused
sexkantsbit-hylsa för att få loss hjulet.
Surt tänkte jag men tog mig efter jobbet till:
* biltema (största storlek 19mm)
* krauta (ingenting passande)
* Bauhause (19mm L-nyckel, men inte större.)
* Mekonomen (inget stort nog.)
Jag frågade även på två olika bilverkstäder men ingen av dessa hade vare sig hylsbits eller sexkantsstav i 22mm.
På internet har jag sedan letat runt utan resultat. Luna.se har rätt produkt men bara upp till st. 19mm. Swedol listar också bara hylsbits upp till 19mm.
Jag har inte tid att vänta på post från ebay då jag behöver byta däck innan lördag då det bär iväg på lite semester.
Nu behöver jag hjälp.
Vart kan jag få tag i en 22mm sexkantbit-hylsa alternativt 22mm sexkantsstav imorgon i malmötrakten?
Idag skulle jag montera loss framhjulet och blir stående med hylsnyckeln i näven och hakan i backen...
Det behövs nämligen en 22mm

Surt tänkte jag men tog mig efter jobbet till:
* biltema (största storlek 19mm)
* krauta (ingenting passande)
* Bauhause (19mm L-nyckel, men inte större.)
* Mekonomen (inget stort nog.)
Jag frågade även på två olika bilverkstäder men ingen av dessa hade vare sig hylsbits eller sexkantsstav i 22mm.

På internet har jag sedan letat runt utan resultat. Luna.se har rätt produkt men bara upp till st. 19mm. Swedol listar också bara hylsbits upp till 19mm.
Jag har inte tid att vänta på post från ebay då jag behöver byta däck innan lördag då det bär iväg på lite semester.
Nu behöver jag hjälp.
Vart kan jag få tag i en 22mm sexkantbit-hylsa alternativt 22mm sexkantsstav imorgon i malmötrakten?

Bifogat
Last edited: