Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gthyni skrev:
Helsystem, PC och luftfilter ger tillsammans runt 20 hkVictor skrev:Allså, Kawa uppger 178 från fabrik. Så om man räknar med helsystem (+20-25Hk), PC (+10hk), luftfilter (+10hk) och kanske nått mera så är man ju där i närheten.
Om den vore borrad, portad, gasad och med turbo kan man ju tycka att det borde stå.
Det som verkar lustigt är att det är ett bredare bakdäck på. Orginal kommer de tydligen med ett 200-däck bak.
Robban_C skrev:Över 22 hk = över 30 kW i effektförlust.
Sorry. Fel håll. Hut ska jag ha.gthyni skrev:Nu räknar du baklänges Robban, 16kW ska det vara,
men kedjan borde bli mycket varm ändå.....
Mätte han både före och efter?Richard R skrev:
Funatic skrev:Jag skulle vara mer intresserad av att veta varför den är omlackad.
bebbe skrev:Någon som vet hur den där ZX12:an är igenkligen? Tycker inte att den verkade bli någon hit. Har dessutom set flera som verkar ha bytt motorer och så. Tycker själv att den är jäkligt cool![]()
Robban_C skrev:Jag har nu tagit exempel ur två inlägg ovan men avsikten är inte riktad mot just dessa båda skribenter. Avsikten är mer allmän så at inte illa vid er personligen.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|