#22 Mozz kör Emiratiska Mästerskapen 2014!

Och här "råkade" det bli en liten artikel!:)

Bifogat

• HN 12 jan.jpg
    HN 12 jan.jpg
    248.4 KB · Visningar: 450
Fantastiskt kul att du lyckas med en sån bedrift,,, kul, grattis, m,m

en relativt ny bana,, hahaha,,, kaxigt.

Last edited:
Skitkewl! HN är på bettet :-)

Visst är det. Dan-Åke på Sporten gillar racing och tvekade inte att peta ut en artikel om ett obskyrt franskt fotbollslag, PST eller vad f-n det hette, till förmån för an artikel om en lokal räcerhjälte!:tummenupp till han!

Koolt :)

Följer Jorpes med som "media ansvarig" eller vem får den tjänsten?

Japp-nu har jag bokat. Om det finns nån lina så blir det liverapportering. Annars diabilder hemma i Götet veckan efter:-)

Last edited:
Japp-nu har jag bokat. Om det finns nån lina så blir det liverapportering. Annars diabilder hemma i Götet veckan efter:-)

Fifan vad skönt! Har varit jätteorolig att JAG skulle behöva vara ansvarig för att glömma tanka, glömma sätta i däckvärmare samt att glömma kolla däcktrycket! SKÖNT att jag kan lämna över ansvaret på att glömma göra saker på någon annan!!!
KUL Erich!!!! "The dynamic duo is back!!!"

Fantastiskt och om det regnar så är du på pallen, dock regnar det aldrig i sandlådan men blotta tanken ger ju rysningar.

:Bugar Allans Acumulator som Tysken säger

Ja, det var riktigt bra skrivet! Jobbigt i Ryssland nu. Tyvärr var det nån artikel om nån mc-förare som kommit med på samma uppslag, men men, de har väl begränsad plats i tidningen får man anta..!

Det var visst någon artikel om någon Zlutan Ingenvetisch i nåt PSQ-lag som fick stryka på foten...

Det var visst någon artikel om någon Zlutan Ingenvetisch i nåt PSQ-lag som fick stryka på foten...

Alltid hävdat att du är den störste atleten i jämförelse med Zlatan. Tar ni husvagnen bak på Renaulten ner eller? :D :hihi :rofl :7peta :crash :rock

Enormt grattis Mozz!! Du är en förebild och ledsagare för de yngre generationerna!

Fantastiskt och om det regnar så är du på pallen, dock regnar det aldrig i sandlådan men blotta tanken ger ju rysningar.

:Bugar Allans Acumulator som Tysken säger

MICKE!!!!! SOM jag har saknat dig och dina ALLTID lika positiva kommentarer! Var har du varit???????

Vänner i Ökenlandet meddelar att det kom en skur i förrgår; 0,5 mm. Så, i 4 minuter var det regnrace!:tummenupp

Bara att instämma i kören!
-Stort grattis, lycka till, bär de svenska färgerna med heder and may the rain be with you!
Avvaktar rapportering med spänning :tummenupp

Alltid hävdat att du är den störste atleten i jämförelse med Zlatan. Tar ni husvagnen bak på Renaulten ner eller? :D :hihi :rofl :7peta :crash :rock

Enormt grattis Mozz!! Du är en förebild och ledsagare för de yngre generationerna!

TACK!!!! Ja du, vilken resa DET hade varit!!!! Sunk-Renaulten med wohnwagen efter, FIFAN! Undrar hur lång tid man skulle behöva?

Google maps: 71 timmar, tre dygn! 700 mil! Coolt!
https://maps.google.se/maps?saddr=V...tlqSUNfPjFiUSmEUG7mvQ&oq=Dubai&mra=ls&t=m&z=4

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing