21:00 TV3 Svenska flickor

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Yamaha YZF R6-99
Vad är detta för SKIT?? är det på riktigt eller skådespelar som gör en insatts?? Något sämre har jag inte sett på länge.

Om det är på riktigt ( vilket jag verklingen inte hoppas) kan man ju undra vad det är för tjejer dom hittat. Eller är tjejer på det viset i STHLM? Hoppas verkligen inte det för er som bor där.

Har nog aldrig sett/hört så blåsta tjejer. Detta progam gör ju inte situtationen bättre för er tjejer. Angånde att vissa killar har en förutfattad mening om hur blåsta och korkade många tjejer är. För nu har vi 3 ( för dom var väll 3 st) som bevisar att vissa är fan korkade och blåsta.

Hoppas verkligen allt är ett påhittat skit progam för herregud vad dåligt det var! Måste vara pinsamnt för er tjejer som tittat på detta.

Mvh Matte

varför skulledet vara pinsamt? det lär väl inte vara mer pinsamt för tjejer att se det än vad det är för kilar att se fag5.

Det måste ha varit påhittat...fan tjejerna på programmet var ju totalt puckade (oops hoppas ingen här känner dem)... har inte sett på maken till mer självcentrerade människor...
Jag tyckte att allt dom snacka om var jag, jag, jag, jag och jag... sen bytte jag kanal för det var totalt värdelöst.

edit:stavfel

Bikerbitch skrev:
Jag har inte kanal 3. Verkar ändå inte som jag har missat något speciellt.
Vad handlade det om egentligen?
Tjejer som avslöjar allt om deras liv... typ pjamas party alá feminist...

Svenska flickor är ett svenskt program som ska vara som Sex and the city, rollerna är baserade på en blandning av tjejerna själva och figurerna i Sex and the city.

Bikerbitch skrev:
Jag har inte kanal 3. Verkar ändå inte som jag har missat något speciellt.
Vad handlade det om egentligen?

Det handlar om tre brudar som sänder hela sitt liv i TV kan man säga.
Det sägs att de skall vara helt vanliga tjejer som ställt upp i programmet.
Men dem verkar inte ha alla hönsen hemma :dummer

Har 3:an men såg aldrig programmet...
Men men.. kan de filma en bunt killar som raggar på en tjej som egentligen är kille i 42 avsnitt.. så kan de väl visa vad fasen som helst i tv :hihi

Last edited:
TinaTjejen skrev:
Har v3:an men såg aldrig programmet...
Men men.. kan de filma en bunt killar som raggar på en tjej som egentligen är kille i 42 avsnitt.. så kan de väl visa vad fasen som helst i tv :hihi

haha, så sant så sant!

Emmi skrev:
Det är väl det andra jävla programmet Bloody Mary du tänker på?
Hmmm... helt klart möjligt, som vanligt är jag även idag ganska förvirrad :)

TinaTjejen skrev:
Har v3:an men såg aldrig programmet...

Sant, det är fan pinsammast av allt....har inte dokusåpagenren sjunkit nog nu......

nickname skrev:
Sant, det är fan pinsammast av allt....har inte dokusåpagenren sjunkit nog nu......
Farmen är det enda som varit bra :tummenupp (de första 2 säsongerna iaf :D )
Nu är de alldeles för många och så långt ifrån verkligheten för att man ska orka med dem alls. (för det är ju inte så verklighetstroget att vara instängd med en bunt sluskar i ett hus några månader eller andra konstiga programidéer som de får för sig är bra).
Tyvärr kollar väl folk på det kanalchiferna vräker ut i sina kanaler..

Nä.. tacka vet jag Vänner, Motorjournalen, Nikolaj och Julie, Mordkomissionen och Beck filmer.. de e sjystsjysta program att häcka framför tv:n till det :banana

TinaTjejen skrev:
Farmen är det enda som varit bra :tummenupp (de första 2 säsongerna iaf :D )
Nu är de alldeles för många och så långt ifrån verkligheten för att man ska orka med dem alls. (för det är ju inte så verklighetstroget att vara instängd med en bunt sluskar i ett hus några månader eller andra konstiga programidéer som de får för sig är bra).
Tyvärr kollar väl folk på det kanalchiferna vräker ut i sina kanaler..

Nä.. tacka vet jag Vänner, Motorjournalen, Nikolaj och Julie, Mordkomissionen och Beck filmer.. de e sjystsjysta program att häcka framför tv:n till det :banana

Beck är helt klart lysande :D
Glöm in filmen som går på Söndag 21:00
Spår i mörker

har man sett många ggr men lika bra vargång
:banana

blom skrev:
varför skulledet vara pinsamt? det lär väl inte vara mer pinsamt för tjejer att se det än vad det är för kilar att se fag5.

Nej men Fag 5 är ju vanlig männsikor! såg du detta progam häromdagen så vet du ju vad jag menar det har ju inget med om man är homo eller inte. Det jag menar med att det skulle vara pinsamnt är hur blåsta, korkade dessa tjejer verkade vara. Fag 5 är ju bara ett gäng bögar som har det trevligt med en hetro killen med dom är ju sig själva. Hoppa inte dessa tjejer var sig själva utan spelade en roll och läste och aggerade efter ett manus.

matte_r6 skrev:
Vad är detta för SKIT?? är det på riktigt eller skådespelar som gör en insatts?? Något sämre har jag inte sett på länge.

Om det är på riktigt ( vilket jag verklingen inte hoppas) kan man ju undra vad det är för tjejer dom hittat. Eller är tjejer på det viset i STHLM? Hoppas verkligen inte det för er som bor där.

Har nog aldrig sett/hört så blåsta tjejer. Detta progam gör ju inte situtationen bättre för er tjejer. Angånde att vissa killar har en förutfattad mening om hur blåsta och korkade många tjejer är. För nu har vi 3 ( för dom var väll 3 st) som bevisar att vissa är fan korkade och blåsta.

Hoppas verkligen allt är ett påhittat skit progam för herregud vad dåligt det var! Måste vara pinsamnt för er tjejer som tittat på detta.

Mvh Matte

Var en artikel i aftonbladet häromdagen... Där "avslöjade" dom att det bara är skådespelare.

Alla dokusåpor är skit, jag spyr varje gång jag får syn på dom på tv. Bland de värsta är farmen och bigbrother :kocko

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!